Gå til innhold

stuck i Half-life 2: Episode One - "tråden"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det meningen at jeg skal hoppe oppå den blåe bilen helt i begynnelsen av spillet for å komme over på andre siden? Jeg klarte det på 1 forsøk av 30, da hun dama følgte etter løp hun igjennom bilen og den datt ned.

Mouse1 viste seg å være unbound, men jeg klarte å hoppe over 1 gang da.

6789237[/snapback]

Alyx sier jo at du skal sette deg inn. Merkelig hvor vanskelig det skal være? Er jo vanligvis slik du kjører bil :)

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter fast i Urban flight, skal til å hoppe ned(se bildet). Ute på gata er det noen soldater som blir kverket av små kryp, deriblant en stor jæv... som æ ikke klarer å knekke.

Hva skal æ gjøre for å komme meg videre??

post-85521-1163438896_thumb.jpg

Skrevet

Bare å springe rundt og ikke bli truffet, mens du fyrer av alt du har av eksplosiver mot den. Ligger alltid masse røde tønner og slenger der de dukker opp, merkelig det der :p

Det er flere av dem i HL2 også.

Skrevet
Okei, takk da vet æ det, da er det bare å sloss vid..., eller hvor mye er det igjen av spillet når æ har kommet videre der? :hmm:

7282690[/snapback]

Kanskje en times tid... kommer an på. Husker ikke helt nøyaktig.

Skrevet

Da var det min tur. Jeg sitter dønn fast i den delen hvor man skal løpe gjennom "the old canals". Har kommet dit hvor jeg klatrer opp stigen og går bort over noen planker for å komme meg over et gjerde. Løper rundt og kverker manhacks og noen soldater som rappelerer ned, men det er ikke noe mer å gjøre :s Jeg snapper opp litt HP og ammo til SMG'n, men kommer meg ikke noe sted etter det. Har prøvd å knærte de kassene med manhacks bak og har hengt rundt inne i den gangen man kommer inn i da, men har ikke funnet noe nyttigere enn litt ammo og en medkit.

Skrevet
Bare å springe rundt og ikke bli truffet, mens du fyrer av alt du har av eksplosiver mot den. Ligger alltid masse røde tønner og slenger der de dukker opp, merkelig det der :p

Det er flere av dem i HL2 også.

7280523[/snapback]

hvis du har lest concerned så vil du skjønne dealen med tønnene.btw legger ved link til den eksakte stripen

Skrevet

Jeg sitter fast i chapteret "Exit 17" når man skal frakte de sivile menneskene til toget og sånt. Etter hvert kommer det enn sånn combine maskin eller APC som Barney kalte det, han sier: "take down the APC" men jeg vet ikke hvordan i helvete man skal gjøre det?? Prøvd med rocket launcher og alt... ingenting funker... Hjelp?!!

Skrevet
Jeg sitter fast i chapteret "Exit 17" når man skal frakte de sivile menneskene til toget og sånt. Etter hvert kommer det enn sånn combine maskin eller APC som Barney kalte det, han sier: "take down the APC" men jeg vet ikke hvordan i helvete man skal gjøre det?? Prøvd med rocket launcher og alt... ingenting funker... Hjelp?!!

7405491[/snapback]

Prøv å last kapittelet på nytt. Bilen tåler stort sett 4-5 raketter om jeg ikke tar helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...