Gå til innhold

Her er juni-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen med WiFi? Skuffende at jeg ikke får kjøpt meg WiFi-telefon som ikke koster noe helt sykt, har batterikapasitet lik null og er tung som en murstein før sommeren.

6232347[/snapback]

 

 

Hmm ikke mange som satser på wifi bare nokia.

Qtek 8300 har jo wifi og koster bare 3000 uten abo.

Lenke til kommentar

Nokia E70 er en kjempetelefon for forretningsfolk. Den kommer i butikkene i juni. Men det har visst ikke amobil.no oppdaget enda. Prisguiden er heller ikke oppdatert, enda komplett.no har priset den til 4.195 for lengst.

Foreløpig kan jeg ikke se noen støtte for ActiveSync på Nokia-telefoner slik de har lovet. Synd .... Noen som vet mer om det ?

Lenke til kommentar
Nokia E70 er en kjempetelefon for forretningsfolk. Den kommer i butikkene i juni. Men det har visst ikke amobil.no oppdaget enda. Prisguiden er heller ikke oppdatert, enda komplett.no har priset den til 4.195 for lengst.

Foreløpig kan jeg ikke se noen støtte for ActiveSync på Nokia-telefoner slik de har lovet. Synd ....  Noen som vet mer om det ?

6242450[/snapback]

 

E70 kom i butikken 2. juni (fikk ihverfall min da).

Lenke til kommentar
Endelig kommer M600i! Blir P990i på meg da, men gleder me alikevel.

 

Syns det er irriterende at BenQ Siemens har valgt å kalle en av mobiltelefonene sine E61. Trodde det var Nokia jeg...

6244764[/snapback]

 

Skal ikke du skaffe deg også w300i også a? så har vi "nesten" lik samling :thumbup:

Lenke til kommentar
Nokia E70 er en kjempetelefon for forretningsfolk. Den kommer i butikkene i juni. Men det har visst ikke amobil.no oppdaget enda. Prisguiden er heller ikke oppdatert, enda komplett.no har priset den til 4.195 for lengst.

Foreløpig kan jeg ikke se noen støtte for ActiveSync på Nokia-telefoner slik de har lovet. Synd ....  Noen som vet mer om det ?

6242450[/snapback]

 

*bump*

Vil i så fall disse N'ene også ha samme støtten?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...