Kanetheheatsink Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 hei! Er det noen her som har baron sin hest? Eller som vet om noen som har fått den? Finner den ikke på thott eller allakhazam... Mvh. Lasse
.Marcus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Veeeeeldig pirkete, men den er vel rare og ikke epic? http://www.thottbot.com/?i=37064
John Keats Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) http://www.thottbot.com/?i=37064 Edit: for seint ute Endret 1. juni 2006 av Smeagoldfish
Myx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Tydeligvis helt sinnsykt vanskelig å få tak i, men det er mulig med tonnevis av flaks. En level 53 Priest i guildet jeg er i ble med på et strat run for å "leeche" xp (mens man kunne gjøre 10 man strat), og sannelig droppet ikke baron mount. Gjett hvem som vant rollen? Jo, den eneste som ikke kunne bruke den . På den andre siden så er det lenge mellom hver gang noen levler fortere fra 53-60. Og for å legge til først som sist, ingen i raidet var exalted med Argent Dawn, knapt nok revered. Endret 1. juni 2006 av mythix
sigz Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 En fyr jeg kjenner har fått den. Andyzord, Ally @ Laughing skull. Skikkelig stygg er den. Me want...
Killerquo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har fått høre av en kompis at den blei fjerna i 1.6 eller no, slik at den faktisk ikke dropper mer...bekreftelse på dette please?
dnthalhuk Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Nei den dropper enda, og nei man må ikke ha noen som er exalted med Argent Dawn eller noe sånt i gruppa for at den skal droppe. Den er bare veldig sjelden.
Luchy Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 alt du trenger er Exalted med Argend Dawn så øker drop chance til 0,01 eller noe sånt
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Uhm, er ikke det der vanlig epic mount for UD ? Endret 1. juni 2006 av Rasch
Loeve Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg mistenker at enkelte bare har erstattet utseendet til mounten sin med UD mount-utseendet. Var jo identiske med vanilla UD mounts.
Betongmannen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 alt du trenger er Exalted med Argend Dawn så øker drop chance til 0,01 eller noe sånt 6226241[/snapback] Hvor står det at du må være Exalted for å få 0.1% høyere droprate? Ikke spre falske rykter. Slem gutt!
Arinomi Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hvis det er en UD mount, hvorfor rir en female gnome den da..?
Loeve Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Fordi man kan bytte ut modellene i spillet med andre modeller ved hjelp av diverse program.
Reached Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Thottbot sier jo at den skal droppe så jeg tror på bildene, men som Loeve sier er det enkelt. Noen venner av meg har gjort det samme med andre models. Man trenger ikke exalted med AD for å få denne til å droppe. Det er bare en minimal drop rate.
Arinomi Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Fordi man kan bytte ut modellene i spillet med andre modeller ved hjelp av diverse program. 6226757[/snapback] Det er jo ikke akkurat helt lovlig da..
TRS Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Baron mounten ser lik ut som UD warmount med et untak om jeg husker rett, err, "gardinene" er blå istedenfor lilla eller noe slikt. Den ser liksom helt lik ut den han rir når du sloss mot ham.
dnthalhuk Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det er en vanlig UD mount bare at det som vanligvis er grønt/lilla er blått på Baron mounten. Husker at en Troll Shaman ninjaet den på Burning Blade for et par måneder siden og rei rundt på den uttafor durotar. Så den er nok i spillet enda, men siden den er så sjelden lages det nok en del rykter om den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå