Gå til innhold

Barons epic hest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tydeligvis helt sinnsykt vanskelig å få tak i, men det er mulig med tonnevis av flaks. En level 53 Priest i guildet jeg er i ble med på et strat run for å "leeche" xp (mens man kunne gjøre 10 man strat), og sannelig droppet ikke baron mount. Gjett hvem som vant rollen? Jo, den eneste som ikke kunne bruke den :thumbup: . På den andre siden så er det lenge mellom hver gang noen levler fortere fra 53-60.

Og for å legge til først som sist, ingen i raidet var exalted med Argent Dawn, knapt nok revered.

Endret av mythix
Skrevet

Jeg mistenker at enkelte bare har erstattet utseendet til mounten sin med UD mount-utseendet. Var jo identiske med vanilla UD mounts.

Skrevet
alt du trenger er Exalted med Argend Dawn så øker drop chance til 0,01 eller noe sånt

6226241[/snapback]

Hvor står det at du må være Exalted for å få 0.1% høyere droprate?

Ikke spre falske rykter. Slem gutt!

Skrevet

Thottbot sier jo at den skal droppe så jeg tror på bildene, men som Loeve sier er det enkelt. Noen venner av meg har gjort det samme med andre models. Man trenger ikke exalted med AD for å få denne til å droppe. Det er bare en minimal drop rate.

Skrevet
Fordi man kan bytte ut modellene i spillet med andre modeller ved hjelp av diverse program.

6226757[/snapback]

Det er jo ikke akkurat helt lovlig da..

Skrevet

Baron mounten ser lik ut som UD warmount med et untak om jeg husker rett, err, "gardinene" er blå istedenfor lilla eller noe slikt. Den ser liksom helt lik ut den han rir når du sloss mot ham.

Skrevet

Det er en vanlig UD mount bare at det som vanligvis er grønt/lilla er blått på Baron mounten. Husker at en Troll Shaman ninjaet den på Burning Blade for et par måneder siden og rei rundt på den uttafor durotar. Så den er nok i spillet enda, men siden den er så sjelden lages det nok en del rykter om den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...