Gå til innhold

Nr.visning på ip-telefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nr.visning. Har brukt noen dager på dette må og prøvd flere telefoner.

Min tanke er da at noe er feil med ATA boksen, ønsker da å gå inn på denne, men finner ikke ut hvordan.. Har en Xavi xg6525 fra bluecom.. Noen som vet litt om denne. Bluecom visste veldig lite om denne selv, alt dem kunne gjøre var å oppdatere software.. Vurderer å kreve en ny sak som er mer brukervennlig om man ikke kan finne ut mer om denne..

Lenke til kommentar
Hadde nr.visning. Har brukt noen dager på dette må og prøvd flere telefoner.

Min tanke er da at noe er feil med ATA boksen, ønsker da å gå inn på denne, men finner ikke ut hvordan.. Har en Xavi xg6525 fra bluecom.. Noen som vet litt om denne. Bluecom visste veldig lite om denne selv, alt dem kunne gjøre var å oppdatere software.. Vurderer å kreve en ny sak som er mer brukervennlig om man ikke kan finne ut mer om denne..

6258416[/snapback]

 

Jeg har også Xavi, funker fint med nummervisning. Hva er merket på telefonene?

Lenke til kommentar

Vær obs på at det ikke er alle telefoner som er kompatible med Bluephone...Doro 520+l, Doro Milano, Siemens Gigaseth s100, Siemens Gigaseth sl100, Siemens Gigaseth 3010 er de som fungerer dårligst men det er flere andre som funker dårlig...

 

Det beste er og kjøpe en telefon på Elkjøp for da er det jo bare og bytte telefon etterhvert som man finner ut at den ikke funker bra med Bluephone...1 mnd returett kan benyttes til slike ting.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Bluecom har nå fikset det, bare synd dem ikke ringte meg opp for å forklare hva som var galt. Feilen må ha vært i enten ATA boksen eller signalene fra bluecom.

Greit at dem løste problemene, er mer enn telenor har klart. Har ringt support 5 ganger og lengste ventetid var 7 min. noe jeg anser som veldig bra.

:thumbup: for bluecom i denne saken ihvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...