DeeTee Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Fore pure ren healingbot pleier jeg å specce : http://www.wowhead.com/talent/?bxMuscZfxxccMVx Da blir du en maskin da, som ikke har det så morro offraids 6220856[/snapback] Hva er vitsen med Healing focus? du blir jo ikke slått på i raids? du burde hvertfall ikke det. men mindre det der en heale bg\raid specc ^^ så er det jo kjekt men er du en ûber raider så er healing focus waste av talent point imo. 6222688[/snapback] Blir ikke slått på i AQ40 nei, det var noe nytt for meg
Loeve Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dessuten tar man ofte AoE-damage og annen ufokusert skade mot seg selv, f.eks AoE-en i Vaelastrasz-fighten, og da er det utrolig kjekt å holde castingen omtrent konstant.
Netforce Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dessuten tar man ofte AoE-damage og annen ufokusert skade mot seg selv, f.eks AoE-en i Vaelastrasz-fighten, og da er det utrolig kjekt å holde castingen omtrent konstant. 6226243[/snapback] Problemet er bare at skillen kun proccer om du får en crit, noe som ikke skjer når du egentlig skulle ønske det. Uansett, hadde det vært slik at den hadde procca ved damage så hadde jeg forstått poenget, men det gjør den altså ikke.
Loeve Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Healing focus er ikke skillen som healer deg når du tar en crit, men skillen som gir deg 70% sjanse til å ikke bli avbrutt mens du kaster en spell.
Netforce Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) hmm, er tydeligvis ikke helt våken enda, trodde dere diskuterte Martyrdom-talentet. Jeg bør definitivt lære meg å lese hva folk skriver før jeg kommenterer... Healing focus er som du sier helt riktig, usannsynlig kjekk i all form for combat for du tar somregel en eller annen aoe-damage og da er tap av casttime usannsynlig kjipt. Greit at det nå bare er 2 talents som kreves i dette, men jeg synes nesten priests burde ha denne skillen native og så kunne du evt bruke 2 ekstra p for å heve den til 100%. Da hadde talentet gitt en mening og en funksjon, slik som det nå er så er det bare 2 obligatoriske poeng som alle healerpriests må sette. Endret 2. juni 2006 av Netforce
Veitafan Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ja healing focus er konge på vael. Herlig talent som er et must i både pve og pvp imo. Ville vert moro å prøve 0/5 silent resolve, men hvordan blir det med healingaggro? Edit: Kom på alliance har BoS . Endret 2. juni 2006 av toSlaDos
ahpadt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ville vert moro å prøve 0/5 silent resolve, men hvordan blir det med healingaggro?Edit: Kom på alliance har BoS . 6227354[/snapback] Om du noen gang tar healingaggro, så kan du si at tanken kan rerolle shaman.
Loeve Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gjør tanken jobben sin og du er flink med å fade, så skal ikke silent resolve utgjøre så veldig stor forskjell igrunn. Jeg satte på det mest pga. Broodlord og Vael-fightene, der aggroen er ekstremt løs.
Veitafan Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe jeg tar aldrig healingaggro i bwl osv ^__^. Tenkte jeg skulle prøve en spiritual healing build etter jeg har fått benediction (Jeg og leaf er skapt for hverandre ser det ut som), og da må jeg vurdere om Silent resolve er verd 5 poeng.
DeeTee Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 med en 18/33/0 build healer du no helt forjævlig bra/mye, men blir ganske nytteløs om du skal gjøre noe solo og/eller PvPe. Men healinga blir sykt bra. Om ikke alle har silent resolve, hjelper ikke de poengene raidet i det hele tatt - det eneste det resulterer i er at når shit hits the fan, og tanken dør eller noe så kommer bossen/moben å gibber en annen healer først. Healingfocus er fint mange steder det, igrunn de fleste - pluss nyttig i battlegrounds om du skal heale (dog her adde det vært digg med martyrdom). imo er powerinfusion bedre i en pvp holyfacemelt build enn en god healingbuild.
Loeve Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Og da dør jo bare DPS-en tidligere. Ikke super-fordelsaktig med andre ord, men jeg trives med å kunne holde litt mer aggro på tanken sin side.
Veitafan Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du har ett poeng.. Men slutt på denne silent resolve diskusjonen. Trådstarter, fant du en build?
Lacim Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 http://www.wowhead.com/talent/?bxMrshZZVMgzctRt Beste pvp-builden. 6223551[/snapback] Er så lite spirit på pvp-gear uansett, har 2/3 i det nå. Hadde det ikke vært for imp. Inner Fire kunne jeg lett ha specca slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå