Gå til innhold

Tier 3 materials


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"yey"

10 g for 1 cured rugged hide....

6222181[/snapback]

 

Tath iz teh dreem :love:

Har et par stacks cured rugged hide i banken som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

 

Edit: Etter å ha lest litt, rogue Tier 3 så jo sinnsykt lett ut å skaffe. Regner med du må ha rep hos noen folk for å kunne gjøre questene? La oss si at du trenger Exhalted hos Argent Dawn. Trenger du kun levere inn Arcanite Bars, Nexus Crystals og Cured Rugged Hide for å få Tier3 items? Det skurrer litt av det ja :hmm: Men hvis det er tilfellet er jeg en GLAD rogue!

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
"yey"

10 g for 1 cured rugged hide....

6222181[/snapback]

 

Tath iz teh dreem :love:

Har et par stacks cured rugged hide i banken som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

 

Edit: Etter å ha lest litt, rogue Tier 3 så jo sinnsykt lett ut å skaffe. Regner med du må ha rep hos noen folk for å kunne gjøre questene? La oss si at du trenger Exhalted hos Argent Dawn. Trenger du kun levere inn Arcanite Bars, Nexus Crystals og Cured Rugged Hide for å få Tier3 items? Det skurrer litt av det ja :hmm: Men hvis det er tilfellet er jeg en GLAD rogue!

6222372[/snapback]

 

Du trenger ting fra bossene i naxx

Lenke til kommentar
"yey"

10 g for 1 cured rugged hide....

6222181[/snapback]

 

Tath iz teh dreem :love:

Har et par stacks cured rugged hide i banken som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

 

Edit: Etter å ha lest litt, rogue Tier 3 så jo sinnsykt lett ut å skaffe. Regner med du må ha rep hos noen folk for å kunne gjøre questene? La oss si at du trenger Exhalted hos Argent Dawn. Trenger du kun levere inn Arcanite Bars, Nexus Crystals og Cured Rugged Hide for å få Tier3 items? Det skurrer litt av det ja :hmm: Men hvis det er tilfellet er jeg en GLAD rogue!

6222372[/snapback]

 

Du trenger ting fra bossene i naxx

6222444[/snapback]

 

Hvis du tar en titt øverst på siden hvor de har oppsummer hva du trenger for å "lage" tier3 items for roguen står det ikke nevnt "Wartorn Chain Scraps" noen plasser. Det er kun hunter, druid og warlock det er nevnt på.

 

Edit: Når jeg leste nøyere oppdaget jeg at du trengte "Desecrate Boots" til druiden, noe som ikke var nevt i oversikten. Da regner jeg med at det finnes noe tilsvarende for roguen.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...