Gå til innhold

Tier 3 materials

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"To get access to the Outland through the Dark Portal you will have to give <insert NPC> 1000 gold, 40 Arcanite Bars, 4 Golden Pearls, 100 Rum Tum Tuber Surprise."

"Your flying mount will cost you 10 000 gold, 6 Skin of Shadow, 12 Mooncloth, 2 bracers of Valor and 20 WSG Marks of Honor."

Osv. Elsker god fantasi og nytenkning! Oh wait...

Skrevet

Tror de som fant på det der har litt god fantasi også. 10000 gold? Er vel bare kinesiske goldfarmere som har sånne mengder cash på seg.

Skrevet

njaa kjenner en priest på realmen min som får alle guildbankens penger :p han nærmer seg 100k gull nå faen skal han med det?

Skrevet

"Ja, vi skjønner"

Guild banken bare tjener inn penger til han, liksom, så han kan kjøpe seg alt han vil ha.

Makan til pissprat. Enten er lyver av dere, eller så er guilden hans den mest tilbakestående gjengen med idioter noensinne.

Skrevet
"To get access to the Outland through the Dark Portal you will have to give <insert NPC> 1000 gold, 40 Arcanite Bars, 4 Golden Pearls, 100 Rum Tum Tuber Surprise."

"Your flying mount will cost you 10 000 gold, 6 Skin of Shadow, 12 Mooncloth, 2 bracers of Valor and 20 WSG Marks of Honor."

6219900[/snapback]

Jeg ville tatt enhver info om ting i Burning Crusade med et par ton med salt. Og den her høres tross alt altfor dum ut.

Øystein

Skrevet

Så lenge det ikke står på worldofwarcraft.com bryr jeg meg ikke.

At folk har "hørt av en som kjenner tanta til en GM som jobbet i Blizzard for 1 år siden" teller ikke.

Skrevet

6219900[/snapback]

Jeg ville tatt enhver info om ting i Burning Crusade med et par ton med salt. Og den her høres tross alt altfor dum ut.

Øystein

6220005[/snapback]

Det kalles ironi/sarkasme (eller whatever) :!:

Skrevet

Hvis noen Tier 3 items trenger Cured Rugged Hide er det en glad nyhet for oss leatherworkere :D Jeg spår at prisen på Cured Rugged Hide vil fly i taket :dribble:

Skrevet
njaa kjenner en priest på realmen min som får alle guildbankens penger :p han nærmer seg 100k gull nå faen skal han med det?

6219980[/snapback]

pappan min eier blizzard og han gir meg alle epics jeg vil!!

Skrevet
"Ja, vi skjønner"

Guild banken bare tjener inn penger til han, liksom, så han kan kjøpe seg alt han vil ha.

Makan til pissprat. Enten er lyver av dere, eller så er guilden hans den mest tilbakestående gjengen med idioter noensinne.

6219983[/snapback]

Haha, QFT.

Skrevet
"Ja, vi skjønner"

6219983[/snapback]

jeg lyver ikke han lyver ikke, men ja er enig at de er tette i pappen vis de tilater han å få det,

de er jo alliance så kanskje det er svaret? :p

Skrevet
"Ja, vi skjønner"

6219983[/snapback]

jeg lyver ikke han lyver ikke, men ja er enig at de er tette i pappen vis de tilater han å få det,

de er jo alliance så kanskje det er svaret? :p

6220974[/snapback]

Nei, du prater piss. Hysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...