Gå til innhold

Nokia 6131 - Lesertest


Anbefalte innlegg

Fikk min 6131 fra gsm.no idag. Men stusser litt på den utløsermekanismen på min telefon.

Trådstarter beskriver at han holdt på å miste telefonen når han trykte inn åpne knappen.

 

Min versjon åpner bare litt, så må jeg bruke tommelen for å åpne den helt opp...

Noen andre som kan bekrefte eller avkrefte om det er noe galt med min modell, eller har de modifisert fjæren på den nye batchen av telefoner?

6678316[/snapback]

 

Etter det jeg har lest om åpnemekanismen, må du holde knappen helt inne til telefonen er flippet helt opp. Gjør du det eller er det jeg som tar feil? Har jo aldri tatt i telefonen, så jeg vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm rart.. Jeg kan holde telefonen loddrett og den flipper rett opp uansiett hvordan jeg holder telefonen.. Kanskje de har gjort noe med det, eller din bare er litt svak.. Stikk innom en telebutikk og sjekk på samme telefonen der - om de er bedre så reklamer om du vil ha en som faktisk flipper helt opp. Jeg bruker bare knappen når jeg skal åpne telefonen.. Ganske handy ;)

 

Har du mulighet for å ta video av åpningen? Bare nysgjerrig på hvor svak den er..

 

-hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Her er en liten videosnutt som viser hvor mye Nokia telefonen min åpner seg.

Som du ser åpner den helt opp den ene gangen, men som regel åpner den bare litt...

 

Sendte en mail til Nokia Service senter, men fikk bare ett svada svar om å ta kontakt med nærmeste service butikk (som ikke finnes i haugesund, så da må jeg helt til stavanger for å få ett svar tydeligvis)

 

Link til video :-)

Endret av NeoGeo
Lenke til kommentar

Det der var merkelige greier.. Virker som om noe stopper den halveis! Jeg ville nok reklamert på denne telefonen, kan være en vanskelig kunde iblant :p Men når de selger en telefon med slik funksjon så skal den da funke :)

Hvis det er under en uke siden du kjøpte telefonen kan du bytte den hos gsm.no som DOA. Husker ikke om det er 7 dager eller 10 dager.. Ring og snakk med de og si at du også har en videosnutt av problemet om det vil hjelpe på saken. Håper du får fatt i en 100% fungerende 6131 tilslutt! :p

 

- hsds

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

HAr ikke fått lest gjennom alt av test/kommentarer på denne telefonen, men virker som en fin ting! Bestilte den idag.. 399 på elprice med Nonstop.. Ikke gal den prisen vel? ;) Gleder meg til jeg får den.. Skal også kjøpe et minnekort på minst 1gb..

 

Ser mange som har problemer med åpningsmekanismen.. Er denne dårlig? Hva når du har hatt telefonen en stund? Blir fjæra for slarkete? :/

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Kjøpte nylig en 6131 og byggekvaliteten er den dårligste jeg noen gang har opplevd på en telefon. Navigasjonstastene gav ingen respons og flippen var løs. I lukket tilstand kunne man rikke den mange millimeter og når man snakket i telefonen åpnet flippen seg sånn at telefonen nesten var "helt rett". Sikkert bare et engangstilfelle, men allikevel, dårlig av Nokia synes jeg.

Lenke til kommentar
Har hatt k750i før, fikk denne telefonen i dag...

Er det noen kjappe måter å skrive smileys i en melding med denne telefonen? (bruker ordlistemodus)

6922425[/snapback]

 

holder du ikke inne stjerne til symbolene kommer opp å trykker så stjerne en gang til? mener det er slik jeg.. i hvertfall på 6280

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
Har hatt k750i før, fikk denne telefonen i dag...

Er det noen kjappe måter å skrive smileys i en melding med denne telefonen? (bruker ordlistemodus)

6922425[/snapback]

 

holder du ikke inne stjerne til symbolene kommer opp å trykker så stjerne en gang til? mener det er slik jeg.. i hvertfall på 6280

6976421[/snapback]

 

Joda. Det funker fett det. Da lærte jeg no nytt idag også da. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...