Gå til innhold

HW-Lan 06: Events under HW-LAN 06; dine forslag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør være dansematter der, så kan dere ha konkurranse i det! Dansematte er ufattelig digg og koster ikke noe særlig heller.

Ellers må vi jo selvfølgelig ha matcompo! Jeg kan gjerne lage maten :evil:

Mvh,

_thomas

Skrevet

En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen :)

Tror det kunne blitt ganske alright!

Skrevet
En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen :)

6629967[/snapback]

Stepmania i PC versjon er drit fett =) Var på TG og så på det, sykt kult å se på de proffe spille hehe. Men som sagt, en konk i det hadde vært morro.

Skrevet

6629967[/snapback]

jah.. det hadde vært fett.. mange som ikke orker dansematter fordi det er fysisk slitsomt å hoppe på de.. men blir man sliten av å trykke på pil tastene er du i dårlig form.. :p

Skrevet

jeg blir sliten av det :p, neida men fra spøk til revolver..... stepmania og alt som hører med er uuuuutrolig irriterende. jeg stemmer for en stunt compo i BF/BF2

Skrevet
Gamecube konkurranse hadde vært kult. I en rekke spill. Mario Kart, som Orresnei nevner, men også Super Smash Bros. og andre spill som drive konkurranseinstinktet til et punkt der du fpr lyst til å drepe motstanderen. Utrolig gøy og alltid en slager.

6218369[/snapback]

Støtter Super Smash bros!

Jeg og Vegard_ på lag! Jeg og Vegard_ på lag! :D

Om det blir noe slikt skal jeg prøve å komme, særlig om det er noen form for premier. :wee:

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg syntes vi bør få noen topper innen norsk fildelingsnettverk til å holde foredrag om bittorrent osv. Så folk skjønner at det ligger mer bak nedlasting en å bare få ting gratis! :)

Endret av dumilum
Skrevet
Jeg syntes vi bør få noen topper innen norsk fildelingsnettverk til å holde foredrag om bittorrent osv. Så folk skjønner at det ligger mer bak nedlasting en å bare få ting gratis! :)

6815869[/snapback]

:thumbup:

Det stemmer jeg for også ;)

Skrevet

Jeg ville satt veldig pris på foredrag om følgende emner:

- Hvordan f.eks drift at HW fungerer, litt tall og litt av problemer og løsninger på ting o.l. - mao litt inside information :p

- Webutvikling av folk som kan litt.

- hvordan man lager musikk digitalt, som Fruti Loops(?), Reason o.l. (altså litt over eJaystadiet)

Det er ting jeg ville likt ihvertfall!

Skrevet

Håper filmingen blir litt bedre enn på TG; der var det veldig mørkt og dårlig lyd ... For oss som ikke har anledning til å komme, er det veldig greit å kunne se noe på nettet etterpå.

Goscinny ;)

Skrevet
Veit ikke om noen av dere driver med f.eks. Photoshop, Paint Shop Pro ol.?

Hadde vært kult å konkurrere om grafiske konstruksjoner!

mener jeg, da  :)

6219112[/snapback]

hmm jaa....

Jeg driver med photoshop...Mest vanlig tegning da, anime og den salgs, hadde vært ordentlig morro det egentlig:D

• 2 uker senere...
Skrevet
gruppejokking? :p

6858614[/snapback]

Først kommer du med "sex på chillout-området", nå med gruppejokking?

We have a god damn pervert here guys! Tie him up, use all the ducktape you can get :D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...