Gå til innhold

HW-Lan 06: Events under HW-LAN 06; dine forslag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen :)

 

Tror det kunne blitt ganske alright!

6629967[/snapback]

 

 

Stepmania i PC versjon er drit fett =) Var på TG og så på det, sykt kult å se på de proffe spille hehe. Men som sagt, en konk i det hadde vært morro.

Lenke til kommentar
En konkurranse jeg har savnet fælt på TG og lignende, er en DDR / DWI / Stepmania kompo! Ikke danse-med-bena versjonen, men PC versjonen :)

 

Tror det kunne blitt ganske alright!

6629967[/snapback]

 

jah.. det hadde vært fett.. mange som ikke orker dansematter fordi det er fysisk slitsomt å hoppe på de.. men blir man sliten av å trykke på pil tastene er du i dårlig form.. :p

Lenke til kommentar
Gamecube konkurranse hadde vært kult. I en rekke spill. Mario Kart, som Orresnei nevner, men også Super Smash Bros. og andre spill som drive konkurranseinstinktet til et punkt der du fpr lyst til å drepe motstanderen. Utrolig gøy og alltid en slager.

6218369[/snapback]

Støtter Super Smash bros!

 

Jeg og Vegard_ på lag! Jeg og Vegard_ på lag! :D

 

Om det blir noe slikt skal jeg prøve å komme, særlig om det er noen form for premier. :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ville satt veldig pris på foredrag om følgende emner:

- Hvordan f.eks drift at HW fungerer, litt tall og litt av problemer og løsninger på ting o.l. - mao litt inside information :p

 

- Webutvikling av folk som kan litt.

 

- hvordan man lager musikk digitalt, som Fruti Loops(?), Reason o.l. (altså litt over eJaystadiet)

 

Det er ting jeg ville likt ihvertfall!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...