Gå til innhold

Problem angående Word! Trenger hjelp fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må nå altså ha Word på dataen min fordi jeg trenger word og powerpoint til eksamen i overmorgen. Probelet er det at jeg snart også skal reinstallere windows på grunn av mye dritt med dataen. Hvis jeg nå installerer office, bruker jeg da opp en av de tre gangene jeg kan bruke serial-key'en? Office pakken jeg har er en pakke som tillater å installere det på opptil tre dataer i samme husstand...

Endret av Zathardor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye dritt med dataen så må nok det du...

Men innbiller meg å ha lest at man faktisk ikke kan aktivere Word med samme serial mer en tre ganger altså, selv om jeg reinstallerer osv, og installerer Office på nytt så har jeg da brukt 2 av de 3 serial'ene mine... :(

Skrevet

det er ett enkelt svar på: bullshit ;)

bare installer du, og hvis du mot formodning skulle få problemer med aktiveringen av office, ta en telefon til Microsoft kundeservice, så fixer de biffen like enkelt som når du installerer Windows XP på ny på en "ny" maskin..

Skrevet
kk. Satser på det da ;)

MÅ ha word og powerpoint til Eksamen... ;)

6216564[/snapback]

Hvis det blir krise tar du ned Office 2007 BETA2, selv om det krever litt tilvenningstid.

Skrevet

naah... Har reinstallert 3 ganger tror jeg, den beste oppryddingen du kan få! :)

Det eneste som er noe dritt er at en må oppdatere FFXI og WoW på nytt :(

Skrevet
Hvis det mot all formodning ikke går kan du laste ned OpenOffice. Som har tilsvarende funksjonalitet ;) .

6216825[/snapback]

Men kan bli et problem hvis skal vises på maskin med MS Office, så husk og eksporter riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...