Gå til innhold

Noen som har fått spillt på EU Testrealm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på om det er noen i det hele tatt her som har fått spillt på EU test realm og som har fått prøvd det nye instancet Naxxramas.

Jeg har akkurat fått gjort en copy char etter kanskje 5 dager med å prøve, men servern er litt ustabil om dagen (som alltid).

MVH Alexanderhagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jau, var innpå her en dag. (klokken 4-5 om natten)

Var også inni Naxx med en lvl3 paladin på PVP servern, gikk fra SW til EPL. \o/ (før de åpna char transfers dit)

Skrevet
Jau, var innpå her en dag. (klokken 4-5 om natten)

Var også inni Naxx med en lvl3 paladin på PVP servern, gikk fra SW til EPL. \o/ (før de åpna char transfers dit)

6195617[/snapback]

Det tok nok litt tid :p Passer til sanger "i would walk 500 miles..." :D

Skrevet

Jeg var inne i en 6-7timer for å teste den nye skillen jeg vill få på druiden min.. Naxx var nede, så jeg joinet et ZG raid..

Skrevet
Ser ingen servere jeg : / Alle er visst borte :p

6196914[/snapback]

Samme her. Ingen servere på lista. Alle er nede

Skrevet (endret)

har vært i naxx 1 gang hittil med pug, gikk bedre enn jeg trodde det skulle gå, men vi klarte ikke mer enn å cleare trash mobsa frem til første boss i spider vingen.

det som gikk feil på bossen var at for mange av healerne heala MT sånn at få folk heala raidet og mages, bossen spawner hele tiden tusenvis av små edderkopper som må aoe'es. så kort sagt var det veldig dårlig planlagt. At halve raidet snakka tysk gjorde ikke saken bedre...

edit: la til bilde og litt mer tekst

post-70542-1148851153_thumb.jpg

Endret av Ickz
Skrevet
Er serverene fortsatt nede? eller er det bare problemer med min connection?

6200709[/snapback]

Nå spiller hvertfall jeg :p Plagus er den jeg currently spiller som, /w meg in-game. Alliance dr00d.

Skrevet

6200709[/snapback]

Nå spiller hvertfall jeg :p Plagus er den jeg currently spiller som, /w meg in-game. Alliance dr00d.

6200829[/snapback]

Virker som det er bare PvE serveren som er oppe :p

Skrevet (endret)

6200709[/snapback]

6200829[/snapback]

Virker som det er bare PvE serveren som er oppe :p

6200853[/snapback]

Det er bare pve servern som er oppe ja.

Endret av Alexanderhagen
Skrevet

En ting til jeg lurer på. Hvordan får jeg prøve en lvl 60 på test serveren, har virkelig lyst til å få sjekka ut mage talents, har kopiert char`s på wow-europe, men finner ikke noen lvl 60s når jeg kommer inn på test servern :p

Skrevet
En ting til jeg lurer på. Hvordan får jeg prøve en lvl 60 på test serveren, har virkelig lyst til å få sjekka ut mage talents, har kopiert char`s på wow-europe, men finner ikke noen lvl 60s når jeg kommer inn på test servern :p

6201273[/snapback]

i og med at PvE serveren er full, kommer resten inn på PvP serveren, men den er desverre nede :/

Skrevet

6201273[/snapback]

i og med at PvE serveren er full, kommer resten inn på PvP serveren, men den er desverre nede :/

6201293[/snapback]

Kjipt da :S

Skrevet

når jeg har flytta over folk fra nettet til testservern, hvordan veit jeg hvem av serverne folka mine kommer på da? :p pve eller pvp?

Skrevet

Dere som har vært i Naxx; Hvordan vurderer dere vanskelighetsgraden? - Må man ha tatt AQ40 for å få til noe der, eller holder det om man har MC på farm?

Skrevet
Dere som har vært i Naxx; Hvordan vurderer dere vanskelighetsgraden? - Må man ha tatt AQ40 for å få til noe der, eller holder det om man har MC på farm?

6201673[/snapback]

Har ikke raidet naxx med lvl60s, men ifølge Blizzard er vanskelighetsgraden på de letteste bossene tilnærmet lik Twin Emperors (Vek'nilash og Vek'lor) i AQ40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...