Gå til innhold

Forslag til forbedringer i bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli passe lei av veichle drop nå, ganske tett at commander på det andre laget kan slipe den i hode på en så man dør.. :/

Utrolig at EA ikke forstår at når man putter inn enda mere fly o.s.v i spillet,så trenger man flere våpen til å forsvare seg med.

Er helt umulig å være infanterist i Armored Fury, blir enten bomba eller skutt av en tanks så fort man viser tryne sitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begynner å bli passe lei av veichle drop nå, ganske tett at commander på det andre laget kan slipe den i hode på en så man dør.. :/

Utrolig at EA ikke forstår at når man putter inn enda mere fly o.s.v i spillet,så trenger man flere våpen til å forsvare seg med.

Er helt umulig å være infanterist i Armored Fury, blir enten bomba eller skutt av en tanks så fort man viser tryne sitt.

6285034[/snapback]

Eh? I armored fury er jo AAV teh shit. De flyene har flares som eneste virkemiddel, de svingene de prester holder ikke til å dodge en rakett fra 1943 en gang. Et standard bombefly er bedre på så og si alle måter, bombene er sterkere og fler, samtidig som de slippes når du trykker på knappen og treffer rett under flyet, flyet har 4 missiler, svinger 10-12 ganger fortere og har en laser guided missil når bombene er sluppet og til angriping av fjerne AAVer. Eneste er at AF-flyene har en noe bedre mg, men flyene tåler også litt mer så den er ikke mer effektiv i fly vs fly og den er ikke kraftig nok til og effektivt ta ut hw på bakken.

Skrevet

6285034[/snapback]

Smak på tittelen.. "Armored Fury", skulle vel tilsi hw-maps, ikke sant? :) Uansett så er der en god del TOW og stinger/igla rundt om kring, i tillegg til mobil AA. Syns kartene er bra balansert jeg..
Skrevet

6285034[/snapback]

Smak på tittelen.. "Armored Fury", skulle vel tilsi hw-maps, ikke sant? :) Uansett så er der en god del TOW og stinger/igla rundt om kring, i tillegg til mobil AA. Syns kartene er bra balansert jeg..

6287353[/snapback]

Spesielt morsom å kjøre Jihad style på tanksene nå :!:

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg et intercom system i helien eller anna kjøretøy.

En nye knapp eks J eller noe som man holdt inne og da kunne kommunisere med alle inne i farkosten...

Siden det så ofte hender at ingen på din squad får tak i helien eller kjøretøyet. Hadde vært grådig kjekt å fått fortalt piloten hvor du vil!! eks taket på Mosc...

S][s INIC

Skrevet

De kunne med stor glede ha fjernet artillery spør du meg!! et artillery en gang i runden er mer enn nok(da kan det jo godt være skikkeli kraft) men det er usansynlig å veldig irriterende å bli sprengt hele tiden med det!

Skrevet (endret)
De kunne med stor glede ha fjernet artillery spør du meg!! et artillery en gang i runden er mer enn nok(da kan det jo godt være skikkeli kraft) men det er usansynlig å veldig irriterende å bli sprengt hele tiden med det!

6322826[/snapback]

Reload time er alt for kort, mulig de kunne skutt kontinuerlig i RL, men når du får et par shells i hodet hver gang du spawner går man fort lei.

Endret av TheDarkListener
Skrevet

pfft.. Artilleriet i BF2 suger jo maks da.

Det er skjelden det tar ut noe som helst.

Jeg springer som regel igjennom artilleryet, da det treffer meg sånn 1 av 100 ganger uansett.

Dessuten hører du artilleriet, så det skal ikke så mye til for å komme seg unna.

Skrevet
pfft.. Artilleriet i BF2 suger jo maks da.

Det er skjelden det tar ut noe som helst.

Jeg springer som regel igjennom artilleryet, da det treffer meg sånn 1 av 100 ganger uansett.

Dessuten hører du artilleriet, så det skal ikke så mye til for å komme seg unna.

6325084[/snapback]

Vel opplever som regel at den første kula treffer meg mitt i skallen jeg.

Skrevet (endret)

6325719[/snapback]

Meg og,, ser opp på lista, og hvis det er 1 ! person som blir drept av arty, så er det meg. Commander på fi-team kan bare slenge arti oppi hutta heiti, men det er 90% tjangs for at jeg befinner meg der.

Litt ontopic:

når det gjelder forbedringer, så har en venn av meg tenkt på noe smart (tror ikke det er brukt før) inne teamplay/kommunikasjon. Hva om vi hadde hatt en ropefunksjon? vet det kunne blitt mye bråk, men block og disable burde da vært mulig.. ALtså, det hadde fungert at en kunne rope, si i 10-20 m radius, ved å holde inne en knapp, alla å snakke via bf2. Det hadde da vært mye lettere å fått med seg folk i nærheten på noe oppdrag etc.. Nå er det jo slik at en kan snakke til squaden, men nå er ikke alltid squaden i nærheten, eller så er det mye flere folk i nærheten som også burde blitt varslet/informert.

En slik ropefunksjon hadde vært genial hvis en f.eks ligger såret rett bak en medic som ikke ser deg, eller følger med, evnt support.

Eventuelle problemer blir vel båndbredde hvis f.eks 30stk roper til alle på en gang.

Endret av [^..^]Christian
Skrevet (endret)
Christian,17/06-2006 : 19:02]

6325719[/snapback]

Meg og,, ser opp på lista, og hvis det er 1 ! person som blir drept av arty, så er det meg. Commander på fi-team kan bare slenge arti oppi hutta heiti, men det er 90% tjangs for at jeg befinner meg der.

Litt ontopic:

når det gjelder forbedringer, så har en venn av meg tenkt på noe smart (tror ikke det er brukt før) inne teamplay/kommunikasjon. Hva om vi hadde hatt en ropefunksjon? vet det kunne blitt mye bråk, men block og disable burde da vært mulig.. ALtså, det hadde fungert at en kunne rope, si i 10-20 m radius, ved å holde inne en knapp, alla å snakke via bf2. Det hadde da vært mye lettere å fått med seg folk i nærheten på noe oppdrag etc.. Nå er det jo slik at en kan snakke til squaden, men nå er ikke alltid squaden i nærheten, eller så er det mye flere folk i nærheten som også burde blitt varslet/informert.

En slik ropefunksjon hadde vært genial hvis en f.eks ligger såret rett bak en medic som ikke ser deg, eller følger med, evnt support.

Eventuelle problemer blir vel båndbredde hvis f.eks 30stk roper til alle på en gang.

6326010[/snapback]

Ja det hadde vært drit bra. Hadde heller ikke skadet med noen nye baner også, bynner å bli litt smålei av de som er fra før. :) Boikott patchene fra EA til de hører hvilke forbedringer vi vil ha :p

Endret av Brian_N
Skrevet
Boikott patchene fra EA til de hører hvilke forbedringer vi vil ha :p

6326684[/snapback]

Det har allerede vært en boikott dag etter 1.3 patchen, hvor de aller fleste servere ble passordbeskyttet og folk ble oppfordret til å ikke spille.

Dette var for at EA skulle høre mere på folket.

Tror ikke det hadde noe forseg.

Skrevet
når det gjelder forbedringer, så har en venn av meg tenkt på noe smart (tror ikke det er brukt før) inne teamplay/kommunikasjon. Hva om vi hadde hatt en ropefunksjon? vet det kunne blitt mye bråk, men block og disable burde da vært mulig..  ALtså, det hadde fungert at en kunne rope, si i 10-20 m radius, ved å holde inne en knapp, alla å snakke via bf2. Det hadde da vært mye lettere å fått med seg folk i nærheten på noe oppdrag etc.. Nå er det jo slik at en kan snakke til squaden, men nå er ikke alltid squaden i nærheten, eller så er det mye flere folk i nærheten som også burde blitt varslet/informert.

Det var faktisk en ganske god ide :thumbup:

Skrevet
Christian,17/06-2006 : 19:02]når det gjelder forbedringer, så har en venn av meg tenkt på noe smart (tror ikke det er brukt før) inne teamplay/kommunikasjon. Hva om vi hadde hatt en ropefunksjon? vet det kunne blitt mye bråk, men block og disable burde da vært mulig..  ALtså, det hadde fungert at en kunne rope, si i 10-20 m radius, ved å holde inne en knapp, alla å snakke via bf2. Det hadde da vært mye lettere å fått med seg folk i nærheten på noe oppdrag etc.. Nå er det jo slik at en kan snakke til squaden, men nå er ikke alltid squaden i nærheten, eller så er det mye flere folk i nærheten som også burde blitt varslet/informert.

6334198[/snapback]

Den idéen hadde Team Fortress 2, men såvidt jeg vet ble jo spillet aldri ferdig. Spillere skulle kunne bruke voicechat, og karakterene de styrte hadde lipsync, slik at du både hørte og så at de snakket når du var i nærheten av de. Det så herlig realistisk ut, men hvor ble det av ... link.

Skrevet
Christian,17/06-2006 : 19:02]når det gjelder forbedringer, så har en venn av meg tenkt på noe smart (tror ikke det er brukt før) inne teamplay/kommunikasjon. Hva om vi hadde hatt en ropefunksjon? vet det kunne blitt mye bråk, men block og disable burde da vært mulig..  ALtså, det hadde fungert at en kunne rope, si i 10-20 m radius, ved å holde inne en knapp, alla å snakke via bf2. Det hadde da vært mye lettere å fått med seg folk i nærheten på noe oppdrag etc.. Nå er det jo slik at en kan snakke til squaden, men nå er ikke alltid squaden i nærheten, eller så er det mye flere folk i nærheten som også burde blitt varslet/informert.

6334198[/snapback]

støtter meg til den.

kan ikke telle alle gangene jeg har stått ved siden av, forran eller bak en idiot av en support kis og skreket etter ammo i comrose...

En eller annen funksjon for å si "stop" hadde også vært ypperlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...