kvakkster Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Nå har SE kommet med en etterlenga tilbehør. Denne baserer seg på HPM-70, og kommer nå med fjernkontroll til å styre musikk! Dette har jeg savnet fra minidisc tiden. Noen som vet når dette vil komme? HPM-82
Jimster Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Nå har SE kommet med en etterlenga tilbehør. Denne baserer seg påHPM-70, og kommer nå med fjernkontroll til å styre musikk! Dette har jeg savnet fra minidisc tiden. Noen som vet når dette vil komme? HPM-82 6192990[/snapback] Ville bare si at jeg har hatt noen sony minidisker, og de fjernkontrollene var helt fantastiske. Dette er etter min mening et absolutt must på en musikkspiller som er for stor til å henge rundt halsen. Jeg håper endelig at Nokia kommer med noe lignende snart. Det ville virkelig oppgradert min N80!
genser Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Skjønner ikke hva som er nytt her? Musikkfjernkontroll med 3,5 mm output har da SE fra før, og Nokia og forsåvidt Jimster. Noe jeg ikke legger merke til som er spesielt med dette hodesettet?
B4stian Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Skjønner ikke hva som er nytt her? Musikkfjernkontroll med 3,5 mm output har da SE fra før, og Nokia og forsåvidt Jimster. Noe jeg ikke legger merke til som er spesielt med dette hodesettet? 6193215[/snapback] Eneste jeg kan komme på er... Design - the glossy black remote control unit hosts the dashing orange Walkman® logo, black earphones completing the stylish bring-anywhere look.
kvakkster Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Skjønner ikke hva som er nytt her? Musikkfjernkontroll med 3,5 mm output har da SE fra før, og Nokia og forsåvidt Jimster. Noe jeg ikke legger merke til som er spesielt med dette hodesettet? 6193215[/snapback] Nokia sin løsning har jeg ikke sett kommet i butikkene enda. Musikk-headset HS-28, AD-36 følger kun med N91 og Musikk-headset HS-20, AD-41, hvis jeg ikke tar feil, så har dem lansert denne ganske lenge, før N70 tiden. Men den er ikke til å kjøpes, har ikke sett det noen steder!
zand Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 HS-20 er ikke ute som salgspakning så det er derfor du ikke har sett den noen steder. Følger foreløpig kun med 3250.
fo2re Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Er vel bluetooth utgaven som er "nytt" i denne sammenheng. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pp4_1&pid=10394 Vurderer å konvertere til SE hvis dette faktisk fungerer i praksis.
kvakkster Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Stereo Portable Handsfree HPM-82 er forventet lansert i løpet av 3. kvartal i år. Med vennlig hilsen /Ole Jörgen Sony Ericsson Call Center
mortengutt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ser at SE har fjernet "kommer snart" på produktet HBH-DS970, men ingen butikker som har fått dette inn ennå. Hva er vitsen med å fjerne "kommer snart" da når ingen har den?
fo2re Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har sett den til rett under 1000 kr på nettet, og ifølge SE skal den komme i dette kvartalet, noe som bør si innen utløpet av mnd. Ser at SE har fjernet "kommer snart" på produktet HBH-DS970, men ingen butikker som har fått dette inn ennå. Hva er vitsen med å fjerne "kommer snart" da når ingen har den? 6216633[/snapback]
hobgoblin Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 tror heller jeg hadde gått for en sak som kan plugges mellom musikk-enheter og hodesettet, slik at hodesettet også fungerer som bluetooth handsfree. altså at den har inngebygget en mikrofon og en bluetooth-enhet. dette vil da kobles mellom spiller og hodesett slik at en kan motta samtalen uten å måtte rote for mye rundt med spiller og mobil... noen som vet om noe slikt selges her i landet?
mobilfreaken Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har sett den til rett under 1000 kr på nettet, og ifølge SE skal den komme i dette kvartalet, noe som bør si innen utløpet av mnd. Ser at SE har fjernet "kommer snart" på produktet HBH-DS970, men ingen butikker som har fått dette inn ennå. Hva er vitsen med å fjerne "kommer snart" da når ingen har den? 6216633[/snapback] 6226678[/snapback] http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...6231&plid=66231 denne ser ut som kun virker på noen få mobiler. w950 osv.. ikke min w800i
hobgoblin Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) leser produktbeskrivelsen nå og begynner å lure litt, er det den enheten eller telefonen som tar seg av spillinga? slik teksten er skrevet virker det som bluetooth er der bare for filoverføringa sin del... i så fall virker den en del mer spennende, og får meg til å tro at den kompatible enheter lista bare gjelder for enheter hvor den kan styre musikkspilleren (ser forresten at SE Z710 er listet, hmm) mens den også kan hente over musikk via bluetooth og spille av på den måten... urk, etter å ha lest "vanlige spørsmål" på brukerstøttedelen av SE-siden så er jeg alt annet en sikker på hva den saken egentlig er i stand til... Endret 19. juni 2006 av hobgoblin
Sigmund_Freud Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 er det den enheten eller telefonen som tar seg av spillinga? 6341848[/snapback] Enheten bare mottar musikk fra telefonen via blåtann på samme måte som den mottar og sender lyd ved en samtale, det er telefonen som tar seg av spillinga. Ikke noe mer hokus pokus enn det.
hobgoblin Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 vel i så fall bør dem jaggu meg skrive om den fordømte reklameteksten sin. en kan jo bli forvirret av mindre jo. så i teorien vil den fungere sammen med alle enheter som støtter AD2P eller hva den nå heter den profilen, men bare sammen med oppførte enheter kan den styre avspillingen av musikk. stemmer det så langt? hrmf, noen som vet om ett stereoanlegg som støtter AD2P? ser "vanlige spørsmål" snakker om å høre musikk derfra osv. sukk, hvor vanskelig skal det være å skrive informative svar som ikke lover mer en enheten kan holde?
Sigmund_Freud Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 (endret) vel i så fall bør dem jaggu meg skrive om den fordømte reklameteksten sin. en kan jo bli forvirret av mindre jo. så i teorien vil den fungere sammen med alle enheter som støtter AD2P eller hva den nå heter den profilen, men bare sammen med oppførte enheter kan den styre avspillingen av musikk. stemmer det så langt? 6343056[/snapback] Vil tro den er ganske så universal, ja, men trolig vil enkelte enheter allikevel ikke fungere mot den for grunner jeg ikke kan gjøre rede for. Flerpunkts – kan være tilkoblet to trådløse enheter samtidig slik at du får tilgang til musikkfilene i datamaskinen, PDAen eller andre Bluetooth™-utstyrte enheter Er det denne teksten du sikter til? Om jeg forstår teksten rett kan enheten være tilkoblet en MP3-spiller, PDA eller PC som den mottar musikk fra og samtidig motta samtaler fra din telefon. Den har i hvert fall ikke noe form for innebygd avspilling ettersom den bare mottar lyd. hrmf, noen som vet om ett stereoanlegg som støtter AD2P? ser "vanlige spørsmål" snakker om å høre musikk derfra osv. sukk, hvor vanskelig skal det være å skrive informative svar som ikke lover mer en enheten kan holde? 6343056[/snapback] Eneste jeg kommer på er den lille minijackpluggen som gir blåtann og A2DP får å sende det videre til et headsett, men tror den kun fungerer med ett spesielt headsett (headsettet det følger med). Dessuten har den bare BT v1.2 mener jeg å huske. edit: fant et bilde av tingen jeg tenker på. Endret 20. juni 2006 av Sigmund_Freud
hobgoblin Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Flerpunkts – kan være tilkoblet to trådløse enheter samtidig slik at du får tilgang til musikkfilene i datamaskinen, PDAen eller andre Bluetooth™-utstyrte enheter Er det denne teksten du sikter til? Om jeg forstår teksten rett kan enheten være tilkoblet en MP3-spiller, PDA eller PC som den mottar musikk fra og samtidig motta samtaler fra din telefon. Den har i hvert fall ikke noe form for innebygd avspilling ettersom den bare mottar lyd. 6343512[/snapback] er den tekstbiten der jeg reagerer på ja. at dem skriver filer heller den musikk avspillt av enheten(mobil, pda osv) tolket jeg som at den leser filene direkte fra enheten også tolker dem selv. ser nå at tilgang og filer kan være så vagt at det kan tolkes i 1001 retninger. og minst 1000 av dem liker ikke platebransjen hadde vært hyggelig om dem kunne vært litt mer tydligere å si at enheten musikken ligger på må støtte AD2P profilen for bluetooth. noe annet er for vagt og får det til å høres ut som den kan brukes sammen med en vilken som helt bluetooth-enhet som kan dele filer via bluetooth... Endret 20. juni 2006 av hobgoblin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå