Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får en lightsaber som du kan bruke, men etter å ha hugd diverse kroppsdeler av folk blir du lei og leverer den til politiet, og blir dømt til livstid på galehus :innocent:

Jeg vil ha en joystick som virker i BF2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får noe å gjøre, alle liker det og det selger dritbra på TV, du får et skikkelig monopol, men så går folk lei, selv om du framleis har dilla. Du sitter i garasjen og gjør det ennå, og ønsker at du ikke hadde noe å gjøre.

Jeg vil ha en Epiphone Goth SG. (gitar for dere noobs)

Skrevet

Du får den, men når du skal prøve deg på å spille brennende gitar med tennene glemmer du å slukke den igjen.

Jeg vil ha en Gibson SG Angus Young Signature :wee: (gitar det og).

Skrevet

Du får gitaren din, men idet du skal begynne å spille innser du at du ikke kan spille gitar for shit, så du gir den til en hjemløs.

Jeg vil ha en god bok.

Skrevet
Du får gitaren din, men idet du skal begynne å spille innser du at du ikke kan spille gitar for shit, så du gir den til en hjemløs.

Jeg vil ha en god bok.

6427164[/snapback]

Du får en god bok, i hodet.

Jeg vil ha en smiley.

Skrevet

Det får du... Men det blir så varmt at alt tørker ut og dør, skogbranner starter, noe som etterhvert fører til at huset ditt brenner ned...

Jeg vil ha masse penger, uten å måtte jobbe for det..

Skrevet

den refylller seg, men dt viser seg at dt var akkurat det samme som du drakk iste. altså akkurat det samme du drakk, kom rett tilbake i flasken.

jeg ønsker at det var søndag i morra.

Skrevet

Det slutter å blåse akkurat idet et gigantisk nedbørsfelt legger seg over der du bor. Det fossregner resten av sommeren.

Jeg vil ha en harddisk.

Skrevet (endret)

Det slutter å blåse men det fører til at vindmøllene i danmark ikke går rundt og at norge må gi strøm til danmark som gjør at norge kommer i en strømkrise som igjen fører til at du ikke kan bruke ting som bruker strøm !

Jeg ønsker meg verdens beste mobil telefon :wee:

edit : For sen :(

Endret av evilduck91
Skrevet
Du får en harddisk. en fantastisk 50-kilos sak med 256KB minne..

jeg vil ha en trefres! en ufarlig sådan..

6429859[/snapback]

Du får en trefres, men får en rompefreser med på kjøpet.. For å si det sånn, fresinga di blir temmelig vinglete :ermm:

Jeg vil ha en brennemanet som ikke brenner..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...