exs Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 da har orrey og wizards tower smuglers bay og horse armor blitt tilgjengelig på marketplace gjett om jeg skal ha alle sammen noen andre som har efaringer med disse offisielle modsa til xbox360
Campin Carl Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) smuglers bay har jeg ikke hørt men sikker på at det ikke er thieves den du mener? bra at det endelig kom på xbox også selv jeg har er det på data, hyggelig at andre for den samme opplevelsen vet. Endret 24. mai 2006 av Campin carl
Are.......... Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 smuglers bay har jeg ikke hørt men sikker på at det ikke er thieves den du mener?bra at det endelig kom på xbox også selv jeg har er det på data, hyggelig at andre for den samme opplevelsen vet. 6171781[/snapback] "The Thieves Den", for å være nøyaktig. Har ikke lasta ned noen av de enda, men regner med å gjøre det snart. Bortsett fra horse armoren kanskje. Noen som vet hvor mange armorer man kan kjøpe? Er det bare Elven og Steel?
Campin Carl Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 det står på siden at det bare items og andre ting ,ikke noe om quests, men hvis du har har funnet 45 nye quests så er jo det konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå