Gå til innhold

hvordan bli patch 1.11 public tester?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det var dette du refererte til, så finner jeg ikke noe der.

 

"The public test realms are live! Players can now try out all the changes and additions coming in World of Warcraft’s latest content patch: Shadow of the Necropolis. The highlights of this patch include Naxxramas, a new world event, mage and shaman talent improvements and a host of other exciting features. Read the Shadow of the Necropolis test realm patch notes to learn more.

 

Players who had an active account as of 21:00 CEST Wednesday, May 17 can participate in the test realms by using one of the pre-made level 60 character which are available. To copy a character and download the test realm game client, visit our Public Test Realm Page.

 

Please be aware that the test realms are designed to allow us to test major content patches before they go public. Therefore, some changes may be introduced to the public test realms during the testing phase, before a patch goes live, and some changes may be introduced to the patch after the test realms have closed. To read more about the test realms, please review the Test Realm FAQ. We truly appreciate our players taking the time to help us test the latest changes to the game; thank you all!"

Lenke til kommentar
Ser du ikke at du kan trykke på linkene i den teksten?

6170366[/snapback]

 

Jo. det er får og ta copy char. Public tester er noe helt annet. Public tester har GM panelet osv.

6170733[/snapback]

 

Nei.

 

"public" betyr offentlig hvis du ikke visste det?.:p

Public test realms er for offentligheten. (Doh)

Tror nok det er bare blizzard sine ansatte som har tilgang til GM konto :)

 

Ellers så kan du lage egen server å teste det med GM panel osv. Men det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Ser du ikke at du kan trykke på linkene i den teksten?

6170366[/snapback]

 

Jo. det er får og ta copy char. Public tester er noe helt annet. Public tester har GM panelet osv.

6170733[/snapback]

 

Nei.

 

"public" betyr offentlig hvis du ikke visste det?.:p

Public test realms er for offentligheten. (Doh)

Tror nok det er bare blizzard sine ansatte som har tilgang til GM konto :)

 

Ellers så kan du lage egen server å teste det med GM panel osv. Men det er ulovlig.

6173303[/snapback]

 

Jeg spillte på public test realmet i går. Jeg snakka i general, også da så jeg en som hadde <GM> forran navnet. jeg lurte på hvorfor, siden det ikke er gm's på test servere. Han snakka ofte i general chat, og jeg spurte om han kunne whispe meg siden jeg ikke kan whispe gm's. Han gjorde det, og jeg spurte om han jobba for blizzard, men det gjorde ikke, og mer fikk jeg ikke ut av samtalen, for servern restarta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...