osmoen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Bilen kan kjøres bort fra flystripa om den er i veien. Er ingen statisk blokk som blir liggende der runden ut.
Alt-Ctrl Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig patch. Spilt litt nå de to siste dagene. Har opplevd bedre teamplay, ikke noe til de flyvende killer bilene som mange whiner om.
wewwen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig patch. Spilt litt nå de to siste dagene. Har opplevd bedre teamplay, ikke noe til de flyvende killer bilene som mange whiner om. 6221591[/snapback] ok. du syns denne var herlig, kanskje den er kjekk hvis du spiller public. men nedre teamplay? Hva er det du har fått i deg?
iDude Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Muligheten skulle ikke vært der i heletatt. EOD. 6221338[/snapback] Bah humbug
The1 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Spilte på karkand for litt siden. La merke at MEC (anti-tanks for det meste) gjemmer seg inne i bygningen på Hotel flagget. Noen andre som har opplevd dette?
Steina Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Bilen kan kjøres bort fra flystripa om den er i veien. Er ingen statisk blokk som blir liggende der runden ut. 6221443[/snapback] Ja, akkurat i det du skal til å ta av, så kommer bilen. Hva gjør du da? Stopper flyet? Det går ikke, sorry. Og er det public så går du heller ikke ut av flyet, for da tar noen andre flyet. Har opplevd bedre teamplay, ikke noe til de flyvende killer bilene som mange whiner om. 6221591[/snapback] Det er langt ifra bedre teamplay. I v1.22 kunne man ha godt teamplay om man ville, og holde en squad sammen ved å spawne på hverandre. Nå kan man KUN ha teamplay i initial, og deretter blir hele squaden sprett når squadleader dør. Public er det lite folk som spiller for å ha teamplay, og nå er det ikke mulig engang for de som VIL det. Også er det STOR forskjell på de fleste public servere og klankamper. PUBLIC = Kos. Springe rundt og score frags. Meningen: STATS Klan = Krig. Alt på slagmarken teller. Meningen: VINNE RUNDEN. Det er en viss forskjell som dere ikke kanskje ser. Men så lenge dere har det artig så ok. Men når patchen ødelegger for så mange klaner, så taper også EA på det. Det er klaner som har mange av serverene. Det er klaner som tester patchene, og gir tilbakemeldinger. Klaner er undervurdert.
iDude Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Har opplevd bedre teamplay, ikke noe til de flyvende killer bilene som mange whiner om. 6221591[/snapback] Det er langt ifra bedre teamplay. I v1.22 kunne man ha godt teamplay om man ville, og holde en squad sammen ved å spawne på hverandre. Nå kan man KUN ha teamplay i initial, og deretter blir hele squaden sprett når squadleader dør. Public er det lite folk som spiller for å ha teamplay, og nå er det ikke mulig engang for de som VIL det. 6222860[/snapback] Vi spiller selvsagt ikke på samme måte som klaner gjør, så vi publichorer gjør så godt vi kan . Må si meg enig med Alt-Ctrl, jeg opplever mer teamplay nå enn før. Mest fordi squadcyclinga er sterkt redusert, man får en gruppe som faktisk er interessert i å spille i samme squad. Før fikk man kun inn spillere som var interessert i å komme nærmest mulig action for å få mest mulig poeng, og som forlot squaden rett etterpå. At dere klanspillere ikke vil kalle noe annet en squad-jumping/-cycling/-whatever for teamplay bryr meg en viss plass Endret 1. juni 2006 av ibrotha
Alt-Ctrl Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det er langt ifra bedre teamplay. I v1.22 kunne man ha godt teamplay om man ville, og holde en squad sammen ved å spawne på hverandre.Nå kan man KUN ha teamplay i initial, og deretter blir hele squaden sprett når squadleader dør. Public er det lite folk som spiller for å ha teamplay, og nå er det ikke mulig engang for de som VIL det. Så rart da, for jeg har hatt mye godt teamplay de få timene jeg har fått tid til å prøve patchen, men jeg er vel en sånn public hore n00b som ikke vet noe som helst PUBLIC = Kos. Springe rundt og score frags. Meningen: STATSKlan = Krig. Alt på slagmarken teller. Meningen: VINNE RUNDEN. Det er dine ord, mulig du spiller slik når du spiller public, jeg prøver derimot å spille på lag, vinne og jobbe meg fremover på kartet. *Alt-Ctrl som koser seg med patchen.
El Matador Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Spilte på karkand for litt siden. La merke at MEC (anti-tanks for det meste) gjemmer seg inne i bygningen på Hotel flagget. Noen andre som har opplevd dette? 6222844[/snapback] SA kniver de deg i raua nAr du skal cappe flagget? Ganske vanlig exploit, men trodde den var fixet for lenge siden.
Steina Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 PUBLIC = Kos. Springe rundt og score frags. Meningen: STATSKlan = Krig. Alt på slagmarken teller. Meningen: VINNE RUNDEN. Det er dine ord, mulig du spiller slik når du spiller public, jeg prøver derimot å spille på lag, vinne og jobbe meg fremover på kartet. *Alt-Ctrl som koser seg med patchen. 6227318[/snapback] Jeg vil også spille for å vinne rundene, men som regel er det bare 1 av 10 innpå en server public som spiller for å vinne. Jeg må også nevne å ha spilt masse infantry i det siste, og har hatt det veldig morro. Infantry matcher har faktisk blitt ganske morro i den nye patchen, siden det er de beste som har størst sjangse. (hadde aldri trodd jeg skulle si akkurat det) Har litt mere å si hvem man velger som squadleader nå enn før. Spilte på karkand for litt siden. La merke at MEC (anti-tanks for det meste) gjemmer seg inne i bygningen på Hotel flagget. Noen andre som har opplevd dette? 6222844[/snapback] SA kniver de deg i raua nAr du skal cappe flagget? Ganske vanlig exploit, men trodde den var fixet for lenge siden. 6229561[/snapback] Jeg vet ikke med de gamle patchene, men ved hjelp av denne bilen i v1.3 så kommer man lett inn i den bygningen =\
Alt-Ctrl Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vil også spille for å vinne rundene, men som regel er det bare 1 av 10 innpå en server public som spiller for å vinne. Slik er det i alle online FPS spill, stort sett spiller de fleste for seg selv, men det hender man finner folk det går ann å samarbeide med.
Brenna Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 jeg syns vi bare kanne bruke den første patchen, så aldri noe galt med den
wewwen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Åh, herregud. vi spilte kamp i dag serverene detter ned hele tiden. Det er noe feil, denne patchen ødelegger hele clan ligaene.
Mala Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Eg blir så galen! No har eg spillt noen dager ute noe faens trøbbel med denne patchen. Så i natt så detter eg ut i desktop når eg skal jine en server. Hurra for Dice
lardvader Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Enig med stort sett alt jeg leser. Hopper ofte til desktop, servere fryser oftere og opplever alt i alt en liten mere rusten tilværelse i slagmarken. Liker at commander kan slippe kjøretøy og enkelte justeringer av noen våpen. Kan leve med at man ikke kan drive med squad hopping. Må bare være flinkere til å jobbe med squaden.. Håper uansett det kommer en 1.31 som fikser masse småbugs veldig snart
wewwen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Dette er siste gangen jeg kjøper et spill av EA. Makan. Endret 5. juni 2006 av ErikFN
noseh Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Bilen kan kjøres bort fra flystripa om den er i veien. Er ingen statisk blokk som blir liggende der runden ut. 6221443[/snapback] Ja, akkurat i det du skal til å ta av, så kommer bilen. Hva gjør du da? Stopper flyet? Det går ikke, sorry. Og er det public så går du heller ikke ut av flyet, for da tar noen andre flyet. Har opplevd bedre teamplay, ikke noe til de flyvende killer bilene som mange whiner om. 6221591[/snapback] Det er langt ifra bedre teamplay. I v1.22 kunne man ha godt teamplay om man ville, og holde en squad sammen ved å spawne på hverandre. Nå kan man KUN ha teamplay i initial, og deretter blir hele squaden sprett når squadleader dør. Public er det lite folk som spiller for å ha teamplay, og nå er det ikke mulig engang for de som VIL det. Også er det STOR forskjell på de fleste public servere og klankamper. PUBLIC = Kos. Springe rundt og score frags. Meningen: STATS Klan = Krig. Alt på slagmarken teller. Meningen: VINNE RUNDEN. Det er en viss forskjell som dere ikke kanskje ser. Men så lenge dere har det artig så ok. Men når patchen ødelegger for så mange klaner, så taper også EA på det. Det er klaner som har mange av serverene. Det er klaner som tester patchene, og gir tilbakemeldinger. Klaner er undervurdert. 6222860[/snapback] Det er tydeligvis enkelte som IKKE undervurderer klaner, men heller gjør det motsatte. Hva tror du flertallet gjør? Spiller public eller klanmatcher? Hvorfor skulle EA tape på at patchen "ødelegger" for så "mange" klaner? De fleste kjøper spillet kun en gang. Etter å ha lest gjennom tråden er jeg rimelig lei av gudommeliggjøring av klaner fra enkeltpersoners side. Jeg spiller public (betyr det at jeg er mindreverdig? ), da sammen med kompiser over ventrilo. Så lenge den kun spilles i public hvor ingen har ingame IQ, eller sjønner hvordan man dreper så er det greit med bildrop. Sa noen generalisering?--- Patchen virker i mine øyne helt flott sett bort ifra at jeg ramler ut av servere etter omtrent ett kvarters spilling. Beklager forøvrig ufattelig stor quote
Steina Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Men når patchen ødelegger for så mange klaner, så taper også EA på det. Det er klaner som har mange av serverene. Det er klaner som tester patchene, og gir tilbakemeldinger. 6222860[/snapback] Hva tror du flertallet gjør? Spiller public eller klanmatcher? Hvorfor skulle EA tape på at patchen "ødelegger" for så "mange" klaner? De fleste kjøper spillet kun en gang. 6263861[/snapback] Hvis du leste resten så sa jeg at det er utrolig mange servere som det er klaner som betaler for. Om EA skulle ha ødelagt helt for klaner, så hadde serverene sakte men sikkert forsvunnet. Sier ikke at ALLE serverne hadde forsvunnet, bare mange gode servere. Men glem nå det. Har egentlig meldt meg ut av diskusjonen for lenge siden. Jeg spiller public (betyr det at jeg er mindreverdig? ), 6263861[/snapback] Nei, har jeg heller aldri sakt.
MaX [NOR] Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Ang "Connection problems" Etter patchen får BF.no sine server "Connection problems" hver 20 sekund ! TV2 serverene har kun dette en sjelden gang ? Er det forskjellige PB instillinger som gjør denne forskjellen ? EDIT: manglet noen ord her Endret 8. juni 2006 av MaX [NOR]
El Matador Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Er ikke dette fikset på BF.no sine servere da? http://www.battlefield.no/forum/?showtopic=68555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå