kallekul Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvor er det mest truesilver og thorium veins sånn at jeg kommer kjappest mulig opp til lvl 300 i mining? Ønsker å farme mye for og komme kjapt opp. (60 pala)
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Winterspring og Burning Steppes er å anbefale (Velkommen til forumet!)
kallekul Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Forresten trenger jeg ikke bare masse thorium veins til mining. jeg trenger også masse mithril til bs lvling og til armorsmithing questene. så hvor er det mes5 mithril veins?(og jeg trenger masse!)
Hansa92 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Forresten trenger jeg ikke bare masse thorium veins til mining. jeg trenger også masse mithril til bs lvling og til armorsmithing questene. så hvor er det mes5 mithril veins?(og jeg trenger masse!) 6195573[/snapback] Har gode erfaringer med Mithril Veins i Badlands; rundt Kargath og Lethlor Ravine. Er og veldig mye Iron Veins overalt. Endret 8. juni 2006 av Hansa92
kallekul Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 greit, jeg tror det greier seg , takk for alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå