Gå til innhold

Noen som vet et bra sted å farme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tyr's Hand i EPL

6166905[/snapback]

Det er alt for mange alliance der på serveren min. Og jeg er ikke sword rogue så jeg klarer såvidt drepe en om gangen....

Skrevet (endret)

Winterspring er også ganske bra. Jeg ville anbefale deg og farme mobs som dropper grey items. F.eks: Egg, fjær og andre ting. Enkelte mobs dropper grey items som selger for 19s stykke.

Tyr's hand er i allefall ikke og anbefale, alt for mange som farmer der. Dessuten dropper de ikke noe bra, foruten Runecloth, som du får på langt enklere måter enn og drepe overpopulated elites :)

Endret av percha
Skrevet (endret)

Om du absolutt skal farme mobs for penger er WS absolutt det beste stedet, egg fjær er fine saker. Selv tjente jeg bortimot 200g på 6 timer der når jeg grindet min warlock fra 59-60. Bare på vendore trash (Grønne ting sender jeg til min level 5 mage og disenchanter, heftig butikk om du får Greater Eternal)

Ellers kan du bruke dine proffessions til og tjene fine penger.

(Alch / Herbs)

Det jeg bruker gjør er kjøpe ut alt av Arcane Crystal til under 20g på AH, og alle Bars som ligger på 25g og nedover. Deretter transmute til den store gullmedalje, til jeg har 12 bars. Deretter skaffer jeg 20 Enchanted Leather 2 Flask of the Titans (lett som herbalist) og 10 Essence of Earth hvilket du kan grinde i Silithus like ved der man spawner Thunderaan.

Når du har alle materials i boks så får du en til og crafte Titanic Leggings for deg og hiver dem ut på AH for 700g start 900g BO.

Har selv gjort dette med suksess. (Titanic leggings er noe av det mer etterspurte av epic boe etter mitt skjønn.)

Endret av brutti
Skrevet (endret)

tyrs hand.. er ok de droper i alle fall bra med penger.. var ett sted jeg fant ganske bra og farme solo som shadow priest i wetlands er det en plass som heter dragonmaw gates som leder til grim batol mobsa der droper vel mellom 20-30 silver.. alle sammen..

vulkanen i ungoro skal vist vere ett ok sted og farme dropper fek.s fire essence av og til der. og i try hand prøv og ungå og angrip de fra den andre faksjonen. angriper ikke du de pleier ikke de og angripe deg .. funka fett for meg ;)

Endret av neoman
Skrevet

Mobs i TH dropper patetisk lite for den mengden arbeid det ligger i å knerte dem. Du får også konkurranse fra både ally/horde, og du må gjerne bruke tid på å komme deg etter hver eneste mob.

Skal du grinde mobs, stikk heller til Silithus og drep cultists. Texts dropper ofte, og selger lett for 75s-1g på AH, og cowl/mantle/robes går også for rundt 1g. I tillegg har man runecloth og småpenger. Stikk ned til inngangen til AQ, så slipper du særlig mye konkurranse fra andre.

Om du hadde hatt muligheten til noe annet enn single-target-skade, funker det også greit å løpe gjennom lowbie-steder. Selv besøkte jeg rock elementals i Badlands nå nylig, saccet voidwalker, og kastet Corruption og Curse of Agony på 4-5 elementals. Dasket dem litt med sverdet for å få opp skill, og lootet når de døde. 100% hp igjen, 80-90% mana. Så løper man til neste gruppe, og fortsetter. Kjøp så et par dreamfoil på AH og få en alkymist til å lage et par greater nature protection pots (elemental earth dropper fra rock elementals). Disse selger godt på AH i disse AQ-dager.

Skrevet

I badlands dør elementalene så fort, så det blir tomt. Tilogmed på de sto stedene langt vekk fra byen.

Skrevet

Det er tre steder med elementals, en øst for Kargath, en sør, og en sørøst. De respawner nok til at du kan ri rundt i en sirkel, og stoppe innom Kargath for å tømme inventory. Tror det var rundt 10-15 per time jeg tjente der, da tøffet jeg rundt meeed.. warrioren, mener jeg det var. Warlock var mye mer effektiv pga dots. :)

Skrevet (endret)

Men det er andre der som famer og. Ofte level 60's.

Og det er ofte flere på hvert sted.

Endret av TSP
fjernet bilde
Skrevet

tyr hand er ikke så bra som mange skal ha det til..

beste er og finne ett godt sted med lette mobs og fikse solo..

hearthglen kan kanskje vere bra og det ligner veldig på tyrs hand..

Skrevet (endret)
Men det er andre der som famer og. Ofte level 60's.

Og det er ofte flere på hvert sted.

6167301[/snapback]

Ok, da er jeg bare heldig på Sylvanas, da. De fleste henger i TH, Hearthglen eller Silithus. :)

Endret av psilocybe
Skrevet

Beste er og finne mobs nærme 60, kanskje 57-59, med lite HP, disse vil droppe nesten like mye som elitene i Tyr's hand, og dør betraktlig mye fortere. Dessuten, Tyr's hand er oppskrytt. Planlagt og bruke det tåpelige stedet til honor farming på warlocken min, og heller farme et annet sted :)

Funnet et sted jeg liker godt i Wintersping, skjeldent jeg ser andre folk der, og det passer meg bra. De fleste andre jobber seg rundt Flightpathen, helst ikke så veldig langt unna. Som Psilocybe sa, Badlands kan også være bra, samme med Arathi highlands, om du vil gjøre deg rik på essences og elemental fire/earth. :)

En annen interesang ting er, AV. Mobsene ved minene der er meget enkle og pulle (Jeg er selv Warlock), bare slenge et par dots på alle, og springe ned til guards, og de gjør jobben for deg. Disse dropper 10-40s. Dog, AV er ment til andre ting.

Skrevet

Som rogue kan du farme de 4 første bossene i Uldaman alene, som regel 4x blå shards og noen grønne items + sjanse for blå BoE ifra chests. Jeg bruker maks 15min på en run, trenger ikke å bruke cooldowns eller items/potions.

Du kan også farme BRD, angrip grupper på 2 og 2 vakter, sap en vakt og drep den andre. Bruk Evasion imot Bloodhounds ellers kan de drepe deg, de skader mye. Når du har jevnet bort fiender på det store området like ved inngangen kan du gå videre til 2. etasje og forbi arenaen, ta til høyre i Shrine of Thaurissan og drep bossen der. Bruk evasion, blade flurry og Adrenalin rush så dreper du bossen og vaktene hans uten problemer. Da får du en blå BoP item og sjanse for en ellers verdifull drop. Gå videre til baren og drep Plugger Spazzring, da får du grim guzzler key, kanskje blå drop som kan disenchantes og er du heldig, goblin jumper cables XL. Han selger også Pattern: Black dragonscale breastplate i begrenset utvalg, denne kan du kjøpe fra ham før du knerter han og selge på Auction House. Så er det ting du kan gjøre i mellomtiden som å putte forskjellige vendor bought items kjøpt fra vendorer i Ironforge på Auction House - intetanende stakkarer kjøper det gjerne fra deg for 10x vendor prisen eller mer.

Du kan også gå gjennom Shadowfang Keep og selge alle items som dropper der, de er verdt mye mere enn du tror.

Det er ikke noe problem å tjene et sted mellom 50g og 100g per dag, men da må du spille nesten hele dagen også. De beste triksene jeg vet om holder jeg for meg selv, konkurranse på monopol er kjedelig.

Skrevet
Så er det ting du kan gjøre i mellomtiden som å putte forskjellige vendor bought items kjøpt fra vendorer i Ironforge på Auction House - intetanende stakkarer kjøper det gjerne fra deg for 10x vendor prisen eller mer.

6167484[/snapback]

Tror nok latskap også er en medvirkende faktor. Kom just på at jeg startet min AH-karriere på denne måten, da jeg hadde 3g og skulle ha expert fishing-boken i Booty bay. Plukket opp tre bøker og solgte to av dem for 2g per stykk.. enorm fortjeneste. Reiste tilbake til BB og kjøpte fire bøker.. og jammen solgte ikke de også.

Har man en lvl60-char med et par hundre gull, står valget mellom å forlate Orgrimmar, vente på zeppelin, fly til Grom'gol, fly til Booty bay, kjøpe boken og hearthstone tilbake.. eller å betale 1g ekstra, penger man tjener inn på å knerte 2-3 mobs.

Samme gjelder noen av enchanting-oppskriftene i Silithus. Minor wizard oil krever 45 enchanting, men lvl5-chars kommer seg ikke til Silithus med det aller første. Da kan man plukke opp en haug når man først er der, og selge for litt mer enn man betalte. Alle bekker små..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...