Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har dem begynt å sperre div. ting her på skolenettet. De har tilogmed innstallert flere programmer som logger ALT av hva du gjør. MSN får vi ikke startet engang. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nyheter om folk i usa som vinner 200 millioner dollar i lotto uten å ta gevinsten!

Hva faen er vits å spille lotto da

Endret av Tobias_usa
Skrevet

Ting som irriterer er telefonselgere som ringer og vekker meg kl 10 på morningen.

Selfølgelig får jeg ikke sove mer så må væll stå opp å se god morgen norge. Jippi

Skrevet

Ahh :p

Irriterer meg at MSN er blokkert på den måten at vi ikke kan bruke den i det hele tatt, selv utenfor skolenettet. Selve programmet er sperret på maskinen. En annen ting er at de sier at vi får maks 10mb båndbredde per døgn på skolenettet. Det blir jo moro, særlig for oss som bruker mye web basert læring..

En ting til er at jeg sannsynligvis har fått en tvilling (cyste) bak i ræva. Maks uflaks nå rett før russefeiringa. Håper det bare er en kvise.. :hrm:

Skrevet
At jeg må vente helt til i morra ettermiddag med å være russ -_-

Minner meg på da jeg bodde i Stavanger, og jeg opplevde å se russ med russeklær lenge før 1. Mai.

Aldri sett noe så flaut i hele mitt liv.

Russetiden begynner 1. Mai, ikke 19. April. Eller 22.April!

Skrevet

Altså, du begynner jo gjerne noen dager før da.

Med russeslipp og dåp og sånn, vel, helga før i alle fall :p

Det er i alle fall erfaringa mi fra Trøndelag, men har hørt om folk på Vestlandet som begynner i starten av april, det syns jeg er feil.

Like før mai derimot, oh yeah.

Skrevet

Her i byen tar russen på seg klærne for første gang natt til 1.Mai, og slik synes jeg da skal være, i og med at russetiden varer fra 1.-17.Mai.

Alt annet er bare pinlig spør du meg.

Russ fra påske ? Jesus... Kan man likegodt ha på seg russeklærne til sommerferien begynner da, hvis man er så ivrig

Skrevet

Vel, offisielt så begynner man ikke før natt til 1. mai, men dåp og sånt er gjerne ikke like offisielt, mer generalprøve elns.

Jeg er en av dem som ikke helt klarte å slutte 17. og holdt på til 19. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...