Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sliter med lesesperre:(

rett over jul ble det plutselig en kraftig brems i lesinga, orker ikke mer enn 10 sider daglig.

har dere noen gode tips for å få ting på gli igjen. må begynne å forberede til eksamen allerede nå siden jeg henger litt etter i et par fag,men dette er ikke lett når jeg har problemer med å sette meg ned og lese.

Skrevet (endret)
Megavideo sin jævla limit D:

Jeg kunne ikke være mer enig,

men disse beskjedene er også irriterende.

Pråksy :whistle:

Endret av Xander^
Skrevet
Det er så sjukt irriterende å være sjuk. Ikke får jeg sove skikkelig, og kroppen er helt fucka uansett. Vondt i hode, mage, hals osv.

Samme her. Også blei jeg syk i helga da, perfekt.

Skrevet (endret)

Utrolig teite folk rundt år 1850 som tror at etasjeskille skal brukes som søppeldynge.

Skulle opp i etasjeskille idag for å se om bærebjelkene til 2. etasje var råtne. Hørte et brak da jeg hadde fått av en planke og med ett var rommet fylt av gamle sko, aviser, beinrester, rester fra ødelagte klær, brev and so on. For å ikke nevne alt støvet. Buser er generelt kvalmt, men svarte buser er hakket verre.

Digg å ha et par hundre år gammelt støv over hele trynet, og til og med innenfor boksern.

Nå skal jeg dusje og etter det skal jeg velte gravsteinene til de som eide det huset på den tiden. (Neida)

Kan også nevne at det var -22C da jeg stod opp idag. Ikke så ille i det hele tatt det, men det som var ille var at han som måker snø i området her hadde fått jævlig mye snø over på bilen min.

Og på onsdag er det meldt - 16 med sterk vind. Jeg gleder meg.

Endret av DemonFudge
Skrevet

Irriterer meg over prøvene vi har fremover: excel prøve på torsdag, prøve/innlevering/fremføring i naturfag...og så var det ett eller annet også som kom neste uke, men det husker jeg ikke

Skrevet (endret)

Matte innlevering til tirsdag, Norsk innlevering til onsdag, spansk innlevering til onsdag, spansk prøve på onsdag, geografi innlevering til torsdag, matteprøve på fredag, Naturfag rapport til fredag. Great.

Endret av Darkbuster
Skrevet
-10 grader og 35minutter til fots til skolen..Jadda :)

Men det er jævlig fint når det er blå himmel da :D

Prøv -19 grader og 8 timers arbeidsdag ute. :p

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet
:hmm: Life is mysterious
Skrevet

Det kan jeg love deg at frisøren får til. De klarer alltid det.

Frisører er kanskje de personene jeg misliker mest, rett og slett fordi jeg aldri får håret slik jeg vil ha det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...