Gå til innhold

Flott lite Q&A intervju om Forza 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av spillene jeg venter på. Koser meg ennå med Forza 1. Utrolig bra spill!

Bare å fjerne 'suggested path' så er det en fullblods sim. Og så er ikke hovedfokuset på styling, slik som i alt for mange spill for tiden. Husker at man måtte minst ha så-så mye plastikk og karbonfiber på bilen i NFSU for å i det hele tatt komme videre, haha :!:

 

Uansett, Forza 2 blir nok kjøpt sammen med det trødløse rattet Logitech jobber på!

Lenke til kommentar
The video that we showed is using real in-game assets (i.e., the cars and the track are all in-game models), and the look of the video is attainable. The game will look better than PGR3 and then some. Why? Because it isn't simply Forza HD. We're not using the old Forza 1 engine. A new platform, a new engine. Things need to be built from the ground-up.
Dette høres jo utrolig lovende ut! Bare håper de klarer å levere da :)
Lenke til kommentar

Jeg tror dette blir knallbra! Spilte Forza 1 *mange* timer på Xbox.

 

Det er jo også et spill som er langt morsommere Live enn f.eks. PGR3 siden bilene faktisk blir skadet og nesten uten unntak så skades de som kjører inn i noen bakfra (forstillingen blir skjev) mye hardere enn de som blir truffet, så de som saboterer med vilje ødelegger jo mer for seg selv enn andre. I tillegg så gjør jo dette at folk skjerper seg litt mer og 'følger med' i trafikkbildet for å unngå å ødelegge bilen sin enn bare å gi gass hele tiden for å brøyte seg frem.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Stemmer! Skademodellen er kanonbra. Selv om det ikke vises så utrolig mye, så er det er, under panseret :)

6168830[/snapback]

Jepp, husker fra Forza 1 at hvis du ikke fulgte med og enten dro skikkelig av banen eller kjørte rett i rompa på han foran deg når han bråbremset så var løpet langt på vei over siden det var umulig å kjøre på linje med de beste når bilen hele tiden f.eks. trakk til den ene siden. Liker også at ting som dekk o.l. blir slitt underveis i løpet og dermed gir varierende grep.

 

Var også moro når man kjørte lengre løp på Live og måtte inn og tanke underveis; blir jo et helt nytt element av strategi. F.eks. hvis det er løp der man garantert må tanke minst en gang uansett så spiller det jo stor rolle når du tanker; enten tidlig (men nok til å holde løpet ut) med det resultat at bilen blir tung og litt tregere ganske tidlig (dette merkes best på ovalbaner der hastighetene er jevnt høye) eller å tanke senere i løpet etter å ha opparbeidet seg en ledelse - men da med fare for å bli tatt igjen av de som har tanket tidligere og nå har lettere (og raskere biler). Har også vært med i flere løp der noen som lå litt bak i feltet tok en sjans på at det skulle holde akkurat til mål for så å gå tom hundre meter før :!:

 

 

Jeg har stor tro på at Forza 2 kan bli det ledende bilspillet uansett plattform til langt utpå høsten 2007 - og kanskje enda lenger.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...