Gå til innhold

Hvem har produsert Hurricane?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Lager de noe større enn Cyber 370?

 

Båtene ser jo livsfarlige ut.

Leste et sted der det stod at 50% av Cyber 370 i løp går rundt ..

6379000[/snapback]

 

 

Jeg har aldri hørt om en cyber i race?? sikker på at det ikke er winrace du tenker på? produksjonen av hurricane stoppet på 90 tallet, men så har cyber tatt over de siste årene ja.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Næii sorry. De båtene blir ikke brukt til vanlig race nå. Men det stemmer at Hurricane 370 Er en gammel winrace :) Kjenner han som lager winrace :) Var seinest å snakke med Olle i forrige uke, mens jeg lagde en Winrace 12 :)

8359584[/snapback]

det kan stemme!

 

Det er mange som kjenner han Olle, men ikke mange som lager Winrace 12 :thumbup:

Lenke til kommentar
Næii sorry. De båtene blir ikke brukt til vanlig race nå. Men det stemmer at Hurricane 370 Er en gammel winrace :) Kjenner han som lager winrace :) Var seinest å snakke med Olle i forrige uke, mens jeg lagde en Winrace 12 :)

8359584[/snapback]

det kan stemme!

 

Det er mange som kjenner han Olle, men ikke mange som lager Winrace 12 :thumbup:

8367795[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 4 år senere...

Noen av dere som vet hvorfor: BTW-DETTE ER VIKTIG:::LES

-Jeg kjøpte en hurricane 370 i sommer 2013. Jeg kjøpte så en 25 hesters johnson og satt på...det var ikke plombering eller noe sånt på motoren.

Båten var bygd opp for lang stamme med ca 10 cm og forsterket med aliminiumsplate bak. Dette ga bare båten ca 10 kilos mer vekt kanskje.

Også målte vi båten flere ganger. og alle ganger fikk vi samme resultat:(

26 knop i medvind og 24 i motvind!!! det står jo på alle hurricane/cyber annonser at med 25 hester, går de mint over 30 knop...vanligvis 35 ca.

HVORFOR gjør ikke min det?!!!!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...