Gå til innhold

De mest ubrukelige spillene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

de aller fleste nye atari spill

Skrevet
Aller fleste Nintendo og Microsoft spill.

6160576[/snapback]

Uenig. Microsoft Game Studio er jo med på Halo-spillene og Microsoft har laget Age of Empires :love:

Nintendo har Mario Kart :D

..men alt er jo subjektivt..

Skrevet (endret)
Tenkte vi kunne starte en tråd der vi kan liste opp spillene som egentlig burde være skrinlagt, og aldri vist frem.

Fortell hvorfor.

Jeg begynner med JAWS: Unleashed.

Hvorfor? Jo, hvorfor ødelegge underholdende filmer med et spill som for det første helt grusomt ut, og som har gameplay som er like moro som syfilis.

Se selv på: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

6160121[/snapback]

jeg synes at jaws spillet ser morsomt ut jeg! ikke i lengden men morsomt!

Endret av nisse777
Skrevet

Alle fantasispill med monstre og sånt faenskap burde aldri blitt lagd (f.eks. Half Life 2, F.E.A.R, Far Cry, Doom osv.).

Kjedeligere og dårligere spill har jeg aldri spillt.

Skrevet
Alle fantasispill med monstre og sånt faenskap burde aldri blitt lagd (f.eks. Half Life 2, F.E.A.R, Far Cry, Doom osv.).

Kjedeligere og dårligere spill har jeg aldri spillt.

6160934[/snapback]

Heller urealistiske fantasispill enn snusfornuftige A4-FPS som er en simulasjon av virkeligheten. :)

Skrevet

6160576[/snapback]

Microsoft har laget Age of Empires :love:

..men alt er jo subjektivt..

6160600[/snapback]

Microsoft har ikke laget det bare gitt ut det, Esemble Studios har laget det.

Kjedelig telletråd som snart kommer å bli stengt.

Skrevet

Vel, Microsoft utvikler vel ikke så mange spill? Det er vel bare Soltaire, MineSweeper og standardspillene til XP. AoE-serien ble utviklet av Ensemble Studios, og Halo av Bungie. Jeg vil vite hvorfor Avean mener dette, og gi noen eksempler. Age of Empires og Halo er slett ikke dårlige spill.

Jeg vil nominere FIFA 2004. Eneste brukbare forskjellen fra 2003 var vel oppdateringer i databasen. Jeg så ingen forksjeller i grafikken engang. Nei, FIFA 2003-2005 var et trist kapittel.

Skrevet

For en ufattelig meningsløs og tåpelig tråd.

Ingen av dere klarer å være objektive for fem øre så hva er poenget?

Bare dårlig moderatorarbeid som gjør at denne tråden lever fortsatt. :roll:

-TwiiK

Skrevet (endret)

6160576[/snapback]

Hva med å starte en ny tråd om "De mest ubrukelige innleggene". Jeg er sikker på at noen nominerer innlegget jeg quotet over. Men seriøst. Kom hvertfall med en begrunnelse. Jeg er klar over at du er spillforumets største tilbeder og Sony-fanatiker, men det betyr ikke at du kan komme med ubegrunnede påstander!

Folk synes vist dette er en ubrukelig tråd og jeg mener egentlig det samme. Det blir en smakssak hva som er bra og dårlig og tror derfor at det hele kommer til å ende i krangler mellom brukere. Dessuten blir det ærmest en telletråd. Mange brukere mener at den burde bli stengt og det er jeg forsåvidt enig i.

Dersom noen føler at tråden alikevel burde få være åpen så send meg en PM og gi meg en begrunnelse. Så skal jeg ta en titt på saken og se om jeg ikke åpner den igjen. Men da må jeg overbevises om at dette er en tråd som er verdt til å få leve.

Snorre :)

*Tråd stenges*

Endret av Orresnei
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...