Gå til innhold

SONY CPD-E220 17" blir anbefalt av hardware.no. Er det noen


Torbjørn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nw52MweC

Jeg har en 4 år gammel Sony 200 ES 17" skjerm, den er jo ikke den samme, men kan jo si at jeg er 100% fornøyd med den!! Krystallklart bilde, flat skjerm, klare fine farger og gode kontraster. Dessuten kan jeg sitte å se på skjermen i 24 timer i strekk uten å få vondt i hodet, øynene eller noenting... Har faktisk gjort det, Max Payne kom ut mens jeg var på LAN, så jeg måtte jo bare runde det... To ganger... I strekk... :grin: Uansett, Sony skjermene rocker hardt!

 

Sammenlignet med en skjerm som en kamerat har, det er en billig 17" som er 1 år gammelt, så er den 3 år eldre sonyen mye bedre. Prisen er jo litt stiv, men det er verdt det!

Lenke til kommentar

Du kan kanskje hoppe på en lcd skjerm nr du først skal bruke noen kroner på skjerm..

Eizo er jo fint..

Bestillte meg en eiso 15" LCD i galskapens navn, ligger hjemme og venter på meg..(ca 50 mil fra min hybel)

Radeon 8500 blir det vel etter jul.

Skal bli spennende og se forskjellen fra analog ledning på en dårlig 19"likom og digital kontakt på Eizo skjerm til 6000. (Sa det var litt galskap).

Bare en riktig lang nok digital kabel kosta jo nesten 500 kroner.

Lenke til kommentar

Jeg har en G220. Super skjerm, dessuten har den innebygd usb-hub. Den har også muligheter for å kjøre to datamaskiner på samme skjermen, du bare svitsjer bilde med en liten bryter. Kjører 1280x1024 på 85Hz

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Rhaps på 2001-12-10 14:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-10 15:42, MailMan13 skrev:

Quote:


On 2001-12-10 14:58, Hobbes skrev:

Jeg har E220. det er en knallskjerm. Kjører 1280*1024. Du som kjørte 1280*960: Blir ikke det helt feil proposjoner da? Hvosfor ikke 1280*1024?


 

1280/960 = 4/3

1280/1024 = 5/4

 

Det er 1280x1024 som gir feil proporsjoner, merkelignok er det den som er mest valig å bruke.

 

 

1280/960 ?

 

i mine innstillinger finnes ikkje det valget... det går fra 1152/864 til 1280/1024...

 

Hvordan kan jeg få de riktige proporsjenene?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en eizo 15" L365 som kommer vel i posten en av dagene.

Kjøpte denne for at jeg ville kjøpe en skikkelig lcd skjerm når jeg først skal bruke så mye penger. Har en analog og en dvi inngang og meget god responstid. I tillegg er lysstyrken omtrent 150 ett eller annet sterkere en de andre jeg har sett på.

Skal vist nok være veldig korrekte farger på den og skal fungere bra til både spilling og 2d.

Har ikke fått tak i radeon 8500 kort enda, men over jul blir det sikkert det kortet. skal da kjøre min 19"likom på analog utgang og lcd skjermen på dvi inngangen (dyr kabel gitt 500 spenn for en dvi kabel med god lengde).

Lcd skjermen får jeg testa på torsdag så jeg kan jo slenge inn mitt inntrykk da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...