Roger72 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hvilket program og hvordan flytter jeg over mine kontekter osv fra simkortet til pc. Og motsatt vei til ny telefon
qualbeen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 dette er nok avhengig av hva slags telefon du har. ta en titt på hjemmesidene til telefonmodellen din om du har en nyere mobil tviler jeg litt på at kontaktene er lagret på simkortet, som regel lagres de i mobilens internminne. På min telefin har jeg et valg om å flytte kontakter over fra internminne til sim-kort og motsatt. Skal du bytte telefon, og ikke har så mange kontaker trenger du kanskje ikke bruke en PC som mellomledd, da holder det med å få alle kontaktene inn på sim-kortet for så og flytte sim-kortet over på den andre telefonen. Der kopierer du kontaktene til interminnet igjen
Roger72 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Jo, men håpte at det var et gratis program som kunne brukes. Å overføre via feks bluetooth.
Wipeout Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Som nevnt tidligere her. kommer helt an på telefonen din. Med min SE telefon fulgte det med et synkroniseringsprogram. Ellers kan du sikkert bruke Float`s Mobile Agent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå