koronag Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg sliter litt med Rome, siden eliteavdelingene av en eller annen grunn ser helt idiotiske ut. De har pinnebein og veldig, veldig dårlig grafikk. Alle de andre soldatene ser bra ut, så dette gjelder kun Cohorts og den slags. Jeg har siste drivere og patcher, og et 6600 GT 256MB. Noen som har opplevd noe lignende?
ttt Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Du vil truleg få fleir svar i "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Total War-serien"-kategorien. Tråden flyttes dit.
Benenzo Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Har du sjekket ut innstillinger for grafikk? Om du tar på high detail på units, så skal det fikse seg. På gamle pcn min måtte jeg har low detail på alt, og da hadde soldatene pinner som bein.
koronag Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Det er det som er så rart, for jeg har high på units, og alle er pene å se på, unntatt elite-units som cohorts!? De har pinnebein og latterlige texturer. Buhuuu! Dette ødelegger alt for meg, for jeg er en liten grafikk-hore. PS: Jeg hadde ikke dette problemet med mitt gamle Radeon 9600, så dette er kanskje en nVidia-feil?
FelaroN_ Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) han prøver bare å hjelpe deg... herregud da? når du svarer sånt tilbake så kan du ikke forvente å få hjelp heller. edit: vel, kanskje jeg leste det med feil måte da sry Endret 21. mai 2006 av FelaroN_
Herr Brun Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg maa bare spoerre: Er det piratkopi? Jeg har aldri hatt dette problemet, og jeg hadde nVidia-kort. Proev aa innstallere paa nytt. Hvis ikke, kan du proeve aa lokalisere rett grafikkfil og bytte denne ut. (Dette er andre paa forumet her flinke til, jeg har 0 peiling siden jeg ikke har roert R:TW paa litt over et aar) Edit: han prøver bare å hjelpe deg... herregud da?når du svarer sånt tilbake så kan du ikke forvente å få hjelp heller. Hva er galt med maaten traadstarter svarer paa? Den eneste som kommer med sure svar her er deg... Endret 21. mai 2006 av Herr Brun
koronag Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Huh? Jeg skjønner heller ikke hva som er galt med svaret mitt. Herr Brun, spillet er 100% originalt, gode spill må støttes. Merkelig dette, altså.
koronag Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Kan noen please hjelpe meg å finne grafikkfilen det gjelder? Det er vel bare å endre noe i notepad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå