Edstro Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hei. Eg spiller på Executus PVP men eg har alltid lurt på hva RP er? Ja eg vet det står får roll playing. Men hva er det? å hva går det ut på?
Black&White Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det her skulle vel gi deg en viss innsikt i hva RP går ut på. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=Roleplaying
shizz kebab Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Roleplaying ikke roll playing... 6147759[/snapback]
Arinomi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 RP er rett og slett digg! Ikke mange drittunger, mye moro, alvorlig når det trengs! Elsker RP!
Kanetheheatsink Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ble overasket over hvor lite hjelp jeg fikk da jeg spilte...=/ Spurte alle på en hyggelig og ordentlig "RP" måte men de fleste gadd ikke engang å svare... Dårlig førsteintrykk. (Det var ikke bare negativt heller. Morsomt å lage historier og snakke med "ekte" mennesker =))
shizz kebab Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 I startområdene er det ofte lite RP'ere, kommer du litt videre blir det bra.
Solidsturla Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg spillte til lvl 15 på en roll playing(!) realm, så orket jeg ikke mer. eks. Ironforge defenders are recrutin new member. Must be a dwarf male warrior. Så noen andre nesten like guild saker. Men bortsett fra det så vet jeg faktisk ikke hva forskjellen er. Bortsett fra at du ikke kan kalle deg hva du vil, at guild navmene er helt på jord og at du ikke kan brukes smiles i /s
Killerquo Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg spillte til lvl 15 på en roll playing(!) realm, så orket jeg ikke mer.eks. Ironforge defenders are recrutin new member. Must be a dwarf male warrior. Så noen andre nesten like guild saker. Men bortsett fra det så vet jeg faktisk ikke hva forskjellen er. Bortsett fra at du ikke kan kalle deg hva du vil, at guild navmene er helt på jord og at du ikke kan brukes smiles i /s 6155516[/snapback] Hah! Guildnavnene er konge! Mye bedre, mer fancy og ofte sinnsykt gjennomtenkt. Særlig RP-guildene.
Carl M Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Den RP-en jeg har sett i wow er uutholdelig cheesy. [Evil guys] killed [my family], now I kill [evil guys] in the name of [good guys] for my guild [Knights/Protectors/Guardians of (random lore item)]
Killerquo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Den RP-en jeg har sett i wow er uutholdelig cheesy. [Evil guys] killed [my family], now I kill [evil guys] in the name of [good guys] for my guild [Knights/Protectors/Guardians of (random lore item)] 6158610[/snapback] DU har ikke vært i god kontakt med RP'ere på ER!
Arinomi Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er i grunn glad for at min guild ikke er så veldig hardcore-RP. Vi hilser hverandre med lange setninger, prater IC (hvilket er ganske gøy, jeg holdt en lang samtale med en orc om hvor godt stekt orc smaker. Jeg er troll ) og gjør noen trips i guilden. I går kveld gikk vi DM, der en av oss (en undead warlock) ville besøke landsbyen sin, som han måtte forlate da han ble forsaken. Han syntes alt var så annerledes, og han ville ta hevn på de slemmingene i gruven i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå