Gå til innhold

Bestilt solbriller fra TV shop noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har punktum og spørsmåltegn btw, har ikke anelse, syns TV shop virker "vi gjør alt bedre for deg, men vi svindler deg bare, ikke si noe, tihi.".

Skrevet
haha.. seriøst! Du har ikke bestillt de der?

6142592[/snapback]

Ja, det var jo positiv oppmuntring til karen.
Skrevet

Hva skjedde med Mojave Convertables som de solgte for kanskje 5 år siden? Man kunne slå på glassene med SLEGGE uten at de knuste jo... Og så fikk du med 6 forskjellige farger. Gaah, husker jeg siklet på dem...

Skrevet
Hva skjedde med Mojave Convertables som de solgte for kanskje 5 år siden? Man kunne slå på glassene med SLEGGE uten at de knuste jo... Og så fikk du med 6 forskjellige farger. Gaah, husker jeg siklet på dem...

6142960[/snapback]

LOL, en i klassen kjøpte dem, glassene tålte vist mye, men ikke innfatningen eller hva det nå heter. LOL han mista dem på gulvet så var dem hærpa. LOL

Skrevet

Hadde å sykt lyst på de brillene.... var så kult å kunne bytte glass, å hvertfall det at en kunne slå løs på de med slegge :cool:

(jaok... sikker noe ironi her menmen...)

Skrevet
ja, du fikk vel heller ikke lov av dine kloke foreldre som viste om teite tvshop.

6143031[/snapback]

Greier aldri å overtale dem... Klarer det bare ikke.

Skrevet
:lol: hahah.. kanskje bra jeg var heftig mindreårig og ikke hadde VISA da..

6143019[/snapback]

Hihi, jeg må innrømme at jeg en tidlig morgen ringte TV-shop, leste opp VISA-nummeret mitt og fikk et... ehrm... fantatisk kvisemiddel i posten...

Jeg er lett påvirkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...