Gå til innhold

Programtips: Starter 5.6.2.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Raptor,20/05-2006 : 16:51]Windows Defender kan lastes ned gratis for oss som kjører lovlig Windows:

6140416[/snapback]

OT: Det er vel ganske mange som kjører ulovlig Windows som kan laste den ned?

Fungerer i det hele tatt denne valideringen til MS?

6140613[/snapback]

Funker ikke med ulovlig xp :tease:

6140638[/snapback]

På samme måte som det ikke fungerer med ulovlige kopier av spill og programmer. (underforstått: det er vel en crack til dette som alt annet).

AtW

Skrevet
OT: Det er vel ganske mange som kjører ulovlig Windows som kan laste den ned?

6140613[/snapback]

ja

Fungerer i det hele tatt denne valideringen til MS?

6140613[/snapback]

nei

Skrevet

Starter tok i allefall kvelden her, fikk opp så mange feilmeldinger at jeg måtte kverke det i TaskManager. Det lå heller ingenting der som ikke er i msconfig/services. Møkkaprogram...

Skrevet (endret)

CodeStuff Starter er et utmerket gratisprogram for endring av Oppstarter, Prosesser og Services.

CodeStuff Starter

EDIT: åja! :D hehe, såg på Starter programmet, det er jo CodeStuff Starter i forkortelse :p

Endret av MacGyver007
Skrevet
Programtips er en fin ny tradisjon. :)

6141582[/snapback]

Har vært programtips på programmer.no all den tid jeg har vært på den sida.

Skrevet

jeg tenker som driver.

den er ikke satt til å starte sammen med dataen heller.

jeg fant ATI tool der ogsp, samt 3 oppføringer for starforce, og en oppføring for safedisk. vil spill slutte å funke hvis jeg deaktiverer disse?

powerstrip ordet også en greie som starter sammen med dataen, og den forsvant ikke når jeg prøvde å slette powerstrip. jeg prøvde å slette ATI tool også, uten at den driveren forsvant også....

Skrevet

virker merkelig for meg, for man trenger jo ikke restarte for å bruke speedfan etter å ha installert det, men jeg han deaktivere driveren helt og teste...

Skrevet

jeg skjønner ikke helt hvaden speedfan driveren er til, speedfan virker jo like fint både når jegstarter og stopper driveren :S

jaja, jeg skrur den bare på manuell da, kanskje speedfan starter den selv, jeg bruker så skjeldent speedfan uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...