NysgjerrigK Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Noen som vet hvor man kan få US versjonen av WoW?.........
Mats1988 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Her kanskje Rull litt nedover på siden btw. Endret 20. mai 2006 av Thorsø
NysgjerrigK Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Her kanskje Rull litt nedover på siden btw. 6137894[/snapback] World of Warcraft is only available for shipping to users in North America and Australia. If you are located outside these regions, you will need to contact local retailers for a localized release (where available).
Mats1988 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Her kanskje Rull litt nedover på siden btw. 6137894[/snapback] World of Warcraft is only available for shipping to users in North America and Australia. If you are located outside these regions, you will need to contact local retailers for a localized release (where available). 6137897[/snapback] La ikke merke det til det
Speik Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU?
Fisk1 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Er det bare meg, eller er det kanskje ikke helt lovlig?
Arinomi Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Det er mulig å rane banker, det er mulig å drepe mennesker, det er mulig å hacke datamaskiner. Men ikke helt lovlig, dessverre
ØysteinT Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Er det bare meg, eller er det kanskje ikke helt lovlig? 6138756[/snapback] Hva skal være så ulovlig med det? Du må fremdeles ha en konto hos WOW-USA for å spille, og for å få den må du kjøpe en kopi av spillet i USA for å få cdkeyen. Det eneste du slipper er å installere WoW en gang til. Det som kan få ting til å ryke er evt patchene, vet ikke om EU-engelsk og US har akkurat samme patchene, eller om noe annet er forandret. Øystein
Omar Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Er det bare meg, eller er det kanskje ikke helt lovlig? 6138756[/snapback] Det er nok bare deg ja. Åpne realmlist.wtf og bytt ut IP til US login servern. Men du får ikke connecta, siden accounten din ikke er gyldig for annet enn EU servere.
NysgjerrigK Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Er det bare meg, eller er det kanskje ikke helt lovlig? 6138756[/snapback] Det er nok bare deg ja. Åpne realmlist.wtf og bytt ut IP til US login servern. Men du får ikke connecta, siden accounten din ikke er gyldig for annet enn EU servere. 6147937[/snapback] hvordan registrerer man en account på US server da? er det ikke mulig å bruke cd keyen du får i eu versjonen til å aktivere US server account.. sett at man ikke har brukt den på en EU account. Eller feks med ett kredittkort, går det ikke bare ann å kjøpe cd key med ett kredittkort?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 er det ikke mulig å bruke cd keyen du får i eu versjonen til å aktivere US server account.. sett at man ikke har brukt den på en EU account. Nei, det er ikke mulig. Er mange som ikke har fått til å regge seg pga. de er inne på den amerikanske siden, ikke den europeiske.
kjetilkl Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 På den annen side er det mange nettsteder som selger US cd-key's online ...
ahpadt Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Her kanskje Rull litt nedover på siden btw. 6137894[/snapback] World of Warcraft is only available for shipping to users in North America and Australia. If you are located outside these regions, you will need to contact local retailers for a localized release (where available). 6137897[/snapback] http://www.jetcarrier.com/default2.asp?lang=47
Fisk1 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Er det bare meg, eller er det kanskje ikke helt lovlig? 6138756[/snapback] Det er nok bare deg ja. Åpne realmlist.wtf og bytt ut IP til US login servern. Men du får ikke connecta, siden accounten din ikke er gyldig for annet enn EU servere. 6147937[/snapback] Men hvis du endrer på en fil... De filene som spillet består av er vel copyrighted, og da er det vel straks mindre lovlig å endre på dem?
Arinomi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Er det bare meg, eller er det ikke mulig å endre litt på en eller annen fil så får du opp US realm list, i stede for EU? 6138510[/snapback] Er det bare meg, eller er det kanskje ikke helt lovlig? 6138756[/snapback] Det er nok bare deg ja. Åpne realmlist.wtf og bytt ut IP til US login servern. Men du får ikke connecta, siden accounten din ikke er gyldig for annet enn EU servere. 6147937[/snapback] Men hvis du endrer på en fil... De filene som spillet består av er vel copyrighted, og da er det vel straks mindre lovlig å endre på dem? 6149456[/snapback] Riktig det. Det er tross alt Blizzard som har laget filene.
NysgjerrigK Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Bestilt fra www.jetcarrier.com , får bare se hvordan dette går....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå