Simma89 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hei plukka opp et par grønn hansker (i backpakken ser det ut som en pergament rull) hvor dette står i rødt: Requiers leatherworking (75), åssen får jeg dette? Har prøvd å få skinning skillsen opp. Gikk rundt og skinna 75 dyr, og har 75 i skinning skills. Men kunne fortsatt ikke bruke hanskene. har også lært meg leatherworking, men vet ikke hvordan jeg får den opp.. Hvordan får jeg 75 i leatherworking ?? og hvordan skal jeg få brukt hanskene? Endret 19. mai 2006 av Simma89
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Leatherworking skills øker ved at du lager forskjellige lær ting, som armor o.l. Endret 19. mai 2006 av heanwi
Dj Frost Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Den pergamentrullen lærer karakteren din å lage den gjenstanden som rullen sier. For å kunne lage ting må du jo lære deg leatherworking i tillegg til skinning. Når du skinner dyr får du råmaterialene som brukes i leatherworking liksom. Fatter?
Arinomi Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Skinning = Du vet hvordan du skaffer lær, skinn og slikt fra dyr du dreper. Leatherworking = Du kan faktisk lage ting av all driten du har flådd fra dyrene. For å få skill i leatherworking, må du lage ting, for eksempel armor kits, hansker, chest deler og slikt. Dette blir bedre etter hvert.
glotón Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Er hunter og har skinning, men jeg har ikke leatherworking som andre profession der har jeg enchanting, kunne tenkt meg å endret på dette, er det noen som vet hvordan man kan unlearne professions? Og i så fall, hvor mye koster det? Takker for svar! Endret 19. mai 2006 av glotón
MrLee Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 opne skill vinduet. klikk på enchanting. finn den lille "Ø"en som står ved siden av skillnivå. klikk på den.
glotón Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ok, hehe, så enkelt ja, takker. Er det forresten et begrenset antall secondary skills man kan ha?
diskoduck Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er det forresten et begrenset antall secondary skills man kan ha? 6137369[/snapback] Nei, men det er bare 3 secondary skills i spillet for øyeblikket. Så hvis Blizzard lager nye secondary skills, kan du ha disse også.
Simma89 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 har masse råmateriale nå.. men hvordan lager jeg ting a?? hva må jeg gjøre?
LowBalls Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 trykk "p" > så ser du noe som heter "leatherwork" trykk på den > nå skal det komme et vindu med en del navn trykk på en av de du ser du har et "1tall" eller 2,3,4 osv... trykk nederst (husker ikle helt hva det står der.) du må også gå til leatherwork trainer etterhvert, for å kunne lære nye ting. håper du forstod dette =)
Arinomi Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 IMO, så er ikke spillet så vanskelig at man ikke forstår dette selv.. har du lest manualen?
Venerable Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hvis man er helt grønn i RPGs så kan det være en liten utfordring. Jeg fikk ikke "skikkelig" forståelse for spillet før ca. lvl 40 selv om jeg har spilt lignende før. Men hver når man skal lage forskjellige items i Leatherworking må du som sagt trykke "P" og trykke på Leatherworking ikonet. Opp kommer en liste over ting du kan lage. Fargen på navnet på det du lager forteller om du vil få mer skill av å skape det (hadde vært litt enkelt hvis man kunne fått 300 i skill av å skape 300x Medium Armor Kit). Grått = Ingen skill Grønn = Av og til Gul = Som oftest Orange = Alltid Rød = Du må får mer skill før du kan skape itemet. Hvis du kikker på Medium Armor Kit, står det at du trenger 4x Medium Leather og 1x Coarse Thread. Hvis du har dette i inventoriet ditt, da kan du skape Medium Armor Kit ved å trykke på "Create".
Simma89 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 takk for hjelpa fikk det til nå.. men har et annet spørsmål. Har pet, og år jeg går på den på samme sted hvor man kan se gearet sitt (trykker "c" og går på fanen som heter "pet") så står det: training points 76. hva skal jeg gjøre med disse? har sett at petten har forskjellige skills, men hvordan lærer jeg den nye? en kamerat sa at jeg måtte gå til pet trainer, men har ikke funnet dette noe sted, har spurt vakter i IF og SW men ikke funnet det. Så hvordan lærer jeg petten nye skills og hvor finner jeg pet trainer?
MrLee Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Pet trainer står som oftest ved siden av hunter trainer. Noen pet skills kan du lære fra pet trainer. Andre må du temme andre dyr for å lære dyret ditt. det du gjør da er at du stikker til en stablemaster (alle inns har dem i nærheten). Gir dyret ditt litt mat så det blir glad (vent til feed pet effekten er over) parker dyret. så går du ut i den vide verden og temmer andre typer dyr. Når de er dine, og du "bruker" petten aktivt litt (som oftest bare 1 eller 2 combats), så vil du få muligheten til å lære den pet skillen de evt. har. Så kan du Abandone pettet, stikke til stablemaster, hente ditt andre pet, og hvis det type dyr kan lære den skillen du nettopp fikk og har nok skill points, lære dyret ditt den nye skillen. Mer info finner du her: http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå