Gå til innhold

Arbeidslogg: Prosjekt Leela


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel flott prosjekt det derre .. men hadde det vært eg som laga den casemodden så hadde eg brukt sparkel på heile utterlaget som seinare skulle ha vært pussa ned til HEILt runde former som var slikemyke så lakka / mala dukka ... synest det var litt for mykje strukturer på dukka ... men så er kanskje eg av typen som er slik at gjer eg ein ting så skal det gjæras fullt & holdent & ta heile heilt ut så det er REAL Profft .. ikkje for prate dritt , men synest det bærer litt preg av at det var første gange du arbeidet med slike matrialer ... jajaja veit du har jobba med BENDER , men der var det vel ikkje så mykje Isopor/skum . Godt mulig eg hadde valgt å arbeide med andre typer matrialer enn akkurat Skum/isopor ...

Lenke til kommentar
Genial casemod! men bare ett spørsmål; Hvilken pc står inni Leela?

6157169[/snapback]

 

der står det en asus 1992 modell med 124 HK Ram og strikkmotor, den har også vannkjøling og modem

6157238[/snapback]

 

 

Er litt tvilsom til den strikkmotoren...

Lenke til kommentar

Ikke no prob å legge inn strøm i en slik konstruksjon. Bare å av isolere deler av stål rammen og legge en kobber list f.eks inne den ene ytterbolten og opp langs buen frem til den øvre og så motsatt på den andre siden. De vil da kunne møtes i midten og du har + og - klart. Eneste er i kjøtene at det lages slik at kontakten opprettholdes under bevegelse. Den kunne muligens kjølt seg selv også pga bevegelsene.

Lenke til kommentar
Genial casemod! men bare ett spørsmål; Hvilken pc står inni Leela?

6157169[/snapback]

 

der står det en asus 1992 modell med 124 HK Ram og strikkmotor, den har også vannkjøling og modem

6157238[/snapback]

 

En taiwansk Ram motor er sjelden vare. I usa ja men.. Copycat kanskje

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Husket ikke engang dette prosjektet, hehe.

har faktisk den siste tiden holdt på å lage noe lignende selv.

får se om jeg Kanskje har det klart til TG, men ettersom det er mitt aller første prosjekt og det ikke har gått helt etter planen har jeg noe tvil desverre. har noen bilder her, men de er ikke helt oppdaterte da. http://jannis.no-ip.info/girl/index.html

 

sitter fortsatt å lurer på hvordan jeg skal montere armene og lage hendene og hodet så det blir pent, ettersom jeg har laget alt av fugeskum, hehe.

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...