PoWerFeeD Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Gleder meg til å teste dette spillet i neste måned, ser ut som om det kan bli ett kult litt anderledes spill. Bildet av mechen! Ingame shot To The Game: Chrome Hounds Bestille Chrome Hounds? Endret 19. mai 2006 av PoWerFeeD
_norse_ Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Har vært litt skeptisk til spillet pga. bildene som har blitt utgitt, men etter å ha sett gameplayvideo fra spillet har jeg skiftet mening totalt. Ser skikkelig artig ut og vuderer å kjøpe, selv om jeg langt ifra er noen "mech" fan...
Dinsdale Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Dette har jeg sett frem til leeeenge. Samtidig med at det er masse kule våpen er det voldsfritt - det er jo bare maskiner som sløyer hverandre. Slikt sett kan jeg spille det med 5-åringen. Uansett handler jeg ikke på play.com siden spillet da vil bli påført mva og tollavgift da man overskrider 200,-
BlastyTrasty Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Har prøvd en del av de her Mech spillene. Og alle har failed horribly at life. Så jeg har ikke noe som helst forventninger til dette heller. Misforstå meg rett. Mech's er utrolig tøfft. Men spillene som har omhandlet disse svære robotene har alltid vært utrolig kjedelige og ensformige. Til thread-starter: Bruk vedleggsfunksjonen da. Store bilder fucker hele oppsettet. Endret 19. mai 2006 av dark by design
PapaDon Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 aldri likt mechtitler (er vel ikke så populært i vesten) men denne tittelen har jeg sett på lenge, kan jo faktisk bli morro, bare den "bygg selv delen" som det er screenie av her kan jo være værdt spillet!
ØysteinT Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Siden Microsmurf tydeligvis ikke kommer med MechWarrior/MechAssault til 360en, så blir vel dette et av de eneste Mecha-spillene som kommer, utenom Bandai's Gundamspill (som jeg virkelig gleder meg til, liker Gundam veldig godt.).
PapaDon Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 micosoft MÅ vel fokusere på mechspill (blant annet) for å ha noen sjangs på det asiatiske markedet?
PoWerFeeD Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 (endret) Gameplay video? Hvor? Googla det.. Endret 19. mai 2006 av PoWerFeeD
PapaDon Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 xboxyde har mange gameplay videoer: http://www.xboxyde.com/game_822_en.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå