Gå til innhold

Chrome Hounds - Gleder meg! (Xbox 360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært litt skeptisk til spillet pga. bildene som har blitt utgitt, men etter å ha sett gameplayvideo fra spillet har jeg skiftet mening totalt. Ser skikkelig artig ut og vuderer å kjøpe, selv om jeg langt ifra er noen "mech" fan...

Skrevet

Dette har jeg sett frem til leeeenge. Samtidig med at det er masse kule våpen er det voldsfritt - det er jo bare maskiner som sløyer hverandre. Slikt sett kan jeg spille det med 5-åringen.

Uansett handler jeg ikke på play.com siden spillet da vil bli påført mva og tollavgift da man overskrider 200,-

Skrevet (endret)

Har prøvd en del av de her Mech spillene. Og alle har failed horribly at life.

Så jeg har ikke noe som helst forventninger til dette heller.

Misforstå meg rett. Mech's er utrolig tøfft. Men spillene som har omhandlet disse svære robotene har alltid vært utrolig kjedelige og ensformige.

Til thread-starter: Bruk vedleggsfunksjonen da. Store bilder fucker hele oppsettet.

Endret av dark by design
Skrevet

aldri likt mechtitler (er vel ikke så populært i vesten) men denne tittelen har jeg sett på lenge, kan jo faktisk bli morro, bare den "bygg selv delen" som det er screenie av her kan jo være værdt spillet!

Skrevet

Siden Microsmurf tydeligvis ikke kommer med MechWarrior/MechAssault til 360en, så blir vel dette et av de eneste Mecha-spillene som kommer, utenom Bandai's Gundamspill (som jeg virkelig gleder meg til, liker Gundam veldig godt.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...