Gå til innhold

Axbo's alarm klokke!


Anbefalte innlegg

Heisann. Fant ikke noe annet sted å poste dette, så tok det her.

 

Jeg lurer på om noen her vet om noen forhandlere i Norge/Europa enda har de inne?

For på Axbo sin egen webside/shop så er de utsolgt til August!

 

Jeg og en kammerat kunne tenkt oss å fått tak i denne fantastiske klokka

før den tid og ville vært veldig takknemlig for den hjelp vi kunne få.

 

Og har noen en slik en selv? I tilfelle noen erfaringer å dele?

 

Takker på forhånd.

 

/cheers

Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...

Jeg har bestilt og får den senest på Onsdag! Jeg var meget usikker på å bruke såpass mye penger på en vekkerklokke, men etter å ha lest de reviews som ligger ute og brukererfaringer i diverse forums, så bestemte jeg meg for å prøve.

 

Som noen skrev så sover man ca 1/3 av livet, så hvis dette produktet sørger i fleste tilfeller for en god morgen så er det en veldig god investering og vel verdt penga.

 

Men det er heller ikke en vindundermaskin, man bør sove det anbefalte 8 timer eller hva nå det enn er. Utifra det jeg har skjønt så vekker den deg ved et gunstig tidspunkt som er lettest å våkne på, og man må selv komme seg ut av senga.

 

Gleder meg til å teste!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Verdt pengene? Det kommer an på hvor mye penger er verdt for deg ...

 

Det fungerer relativt greit. Det er ikke slik at du kan klare deg med 4 timers søvn uten å føle det plagsomt om du kjøper denne, men det føles litt mindre katastrofe når alarmen begynner å mase på morgenen. Utover at de første minuttene er mye greiere kan jeg ikke påstå den har gjort noen forskjell.

 

Et problem: den er lagd for å kunne vekke to personer på forskjellige, så begge blir vekt på tidspunkt som passer egen søvnrytme. Men den vekker første person med lyd. Så det skal litt til for at den som vekkes sist drar nytte av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...