Gå til innhold

Printeren funker ikke med ny blekkpatron.


Anbefalte innlegg

Jeg skiftet nettopp en svart blekkpatron. Problemet er når jeg skriver ut så kommer det ett hvitt ark med utydelig blå skrift(sannsynlig det jeg har skrevet ut). Skriften har en mellomrom på ca. 5 linjer tenker jeg.

 

Dette er et problem jeg aldri har hatt før :(

 

Skal lever to rapporter i morra også, så jeg trenger virkelig printeren nå!

 

Takk for all hjelpen jeg får :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en Epson CX6400 en multifunksjons printer. det er ikke orginale tror jeg. Kjøpte dem fra blekkpatroner.no og de passer til andre printere også.

 

De andre fargene jeg har satt inn funker heller ikke som de skal. blir en dårlig blå farge, rød og gul kommer liksom ikke.

 

Blekket kostet meg til sammen 760kroner!! (mange blekkpatroner da)

Lenke til kommentar

Dette er, etter min erfaring, problemer du kan få ved å kjøpe uorginale blekkpatroner, og veldig typisk. Det mest ekstreme eg har vært borti var en skriver som etter å ha brukt uorginale patroner heller ikke ville ta orginale patroner.

 

Det er heller ikke uten grunn at de har lagt ut dette.

Lenke til kommentar

Jeg sendte dem en mail for ca. to dager sida og har fått svar tilbake.

 

Hei, dette skal vi finne en løsning på – hva konkret er problemet med patronene og har du prøvd å kjøre renseprosessen på skriveren og kalibrert

 

 

Ha en fortsatt god dag

 

Mvh Johan

 

 

Hva vil det si?kjøre renseprosessen på skriveren og kalibrert?

Lenke til kommentar

en funksjon som skal ligge i selve skriveren.

lykke til hvis det ikke fungerer. Bare p.g.a. perfekt service fikk jeg levert tilbake min Epson ett-eller-annet etter å ha satt inn uorginale patroner. (de sa at jeg ikke hadde sagt hva som var feilen) kjøpte forresten også på blekkpatroner.no så da er vi 2 :thumbup:

nok en gang, lykke til ;)

Lenke til kommentar
hm..så jeg skal ikke gjøre noe da? aktivere? eller skal jeg bare slå på printeren?

 

Ble printeren ødelagt etter at du hadde kjøpt blekk fra blekkpatron.no ?

6140034[/snapback]

sjekk i eventuell instruksjons bok, går sikkert ved å trykke noen knapepr o.l.

ja, printeren skrev ut feil farge og 2 av fargene eksisterte ikke . (ingen ting ble skrevet ut fra de.)

Lenke til kommentar

Skriveren har funksjoner for å både rense og justere blekkpatronene.

 

Disse funksjonene kan man styre via driveren til skriveren(via Skrivere i kontrollpanel).

 

Ved å stikke en tannpirker inn i hullet kan du ha ødelagd selve blekkpatronen. Og hvordan får du det til å være både hardt og blødt samtidig? ;)

Lenke til kommentar
hvordan skal man rense den?

 

Jeg stakk en tannpirker i hullet for å se om det var noe som blokkerte...det var noe hardt/bløt i alle.(skal sikkert være det.)

6143203[/snapback]

ikke rist den patronen!! fikk beskjed om å gjøre d samme, så fort den fikk likk bevegelse etterpå så lakk den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...