Gå til innhold

FSC Amilo Pro V2060 - godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg ser etter ny bærbar, og kom idag over denne.

 

Etter hva jeg kan skjønne er det en ganske god pris da jeg har funnet noenlunde like PCer til 10k. Er det det? Er det noen grunn til at jeg bør vente litt med å kjøpe PC?

 

Og en ting til; jeg ser at så å si alle nyere bærbare PCer leveres kun med Hodetelefon utgang og mikrofon inngang. Men ikke line-in som jeg har på min gamle bærbare. Noen grunn til dette?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til disse prisene er at FSC skal ha vekk modellen.

 

Fikk en mail om dette for ca 1 mnd siden.

 

" GJØR ET KUPP!

Fujitsu Siemens kvitter seg med Amilo Pro-serien - se prisene!"

 

 

Hvordan er denne i forhold til en Whitebox CL66? Eller en Amilo Pro V2065?

 

Mvh

 

Vidde

Lenke til kommentar

Dette er mye maskin for pengene, og den er utmerket så lenge maskina ikke skal brukes til nyere spill med 3D-grafikk (skjermkortet er ikke egnet). Skjermen er ikke widescreen, men dette spiller liten rolle med mindre man skal se på film.

Lenke til kommentar
Det finnes også en Amilo Pro V2065 med PM740, 80 GB hdd, 533 MHz bus, ATI Mobility Radeon X300, 15,4 WXGA. Bortsett fra dette skal de være like.

 

Ville dette være et bedre valg?

 

Prisen er Kr 7408,-

6130973[/snapback]

 

Har du link til denne!

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg ser etter ny bærbar, og kom idag over denne.

 

Etter hva jeg kan skjønne er det en ganske god pris da jeg har funnet noenlunde like PCer til 10k. Er det det? Er det noen grunn til at jeg bør vente litt med å kjøpe PC?

 

Og en ting til; jeg ser at så å si alle nyere bærbare PCer leveres kun med Hodetelefon utgang og mikrofon inngang. Men ikke line-in som jeg har på min gamle bærbare. Noen grunn til dette?

 

Takker for svar!

6127795[/snapback]

 

Ser jo svarene under her og det er ingen tvil. DETTE er det absolutt BESTE bærbare kjøpet du kan gjøre i disse dager.

Jeg surfer mye etter priser o.l så jeg har nettopp kjøpt 5 stk av disse til kr.6499.-

v2065 med 15´4" x300 koster jo en tusing mer så det er jo en vurderingsak.

Ikke verdt den tusingen ekstra spør du meg, og det som står i en annen topic her om 80Gb Hd er feil.

Men uansett LØP OG KJØP

Endret av hexman
Lenke til kommentar
Det finnes også en Amilo Pro V2065 med PM740, 80 GB hdd, 533 MHz bus, ATI Mobility Radeon X300, 15,4 WXGA. Bortsett fra dette skal de være like.

 

Ville dette være et bedre valg?

 

Prisen er Kr 7408,-

6130973[/snapback]

 

Dette stemmer ikke helt så vil gjerne ha en link?

Denne blir kun levert med 60Hd

Lenke til kommentar
Da trur jeg jammen jeg kjøper den :)

 

 

Men, når broren min kjøpte FSC bærbar så insisterte butikken (lokal butikk) at han skulle kjøpe ekstra garanti... Er det vits?

6156754[/snapback]

 

Etter min mening bare tull og bortkastet penger.

Det er jo alikevel garanti og reklamasjon på 5år

Lenke til kommentar
Det finnes også en Amilo Pro V2065 med PM740, 80 GB hdd, 533 MHz bus, ATI Mobility Radeon X300, 15,4 WXGA. Bortsett fra dette skal de være like.

 

Ville dette være et bedre valg?

 

Prisen er Kr 7408,-

6130973[/snapback]

 

Dette stemmer ikke helt så vil gjerne ha en link?

Denne blir kun levert med 60Hd

6154141[/snapback]

 

 

Det kan hende jeg tar feil, men det står her.

 

Link: http://www.datahandelen.no/PartDetail.aspx...:921082;c:36159

 

Og her: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...3976&plid=33976

 

Mvh

 

vidde

Endret av Vidde1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Bryter litt med tråden i emnet her, for spesifikasjonene på laptop'ene varierer jo mellom nettbutikkene på FSC Amilo Pro V2060 og i tillegg V2065.

 

Så når en søker i prisguiden på disse modellene får en opp i hvert fall 2 utgaver av hver modell mtp innhold av komponenter, og nå kanskje jeg har sett 3 utgaver?

 

Største "forskjell" har vel vært på CPU som har variert mellom 1,7GHz (FSB 400MHz) og 1,86GHz (FSB 533MHz), og HD som er 60 eller 80 GB.

 

Grunn til innlegg er at jeg tenker på å anskaffe FSC Amilo Pro og har vurdert V2060 en stund inntil jeg kom over følgende:

 

Fujitsu-Siemens Amilo PRO V2065 WXGA

15,4WXGA,1GB,80GB,ATI,DVD-DL,WLAN,XPP.

 

Koster 9500-10000, men jeg anser dette som et greit alternativ til v2060.

 

Har blitt stadig mer usikker på hva jeg skal anskaffe (men det blir 2060 eller 2065), så tar gjerne imot synspunkter på disse modellene om hva en bør gå for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...