Gå til innhold

The Movies. Maskina finner ikke dvd.


Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned et spill som heter The Movies. Jeg har prøvd både å brenne det på en dvd og å sette det opp på en virtuell stasjon(Daemon Tools) på maskina mi.

Alt installerer fin-fint, men når jeg trykker play får jeg alltid opp

"Cannot locate The Movies dvd. Please insert The Movies Dvd, click ok and restart application".

Jeg har prøvd det med filer lastet ned fra flere forskjellige kilder. Jeg får alltid samme resultat, så jeg regner med at det er noe jeg gjør feil.

Noen som vet hva jeg overser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lastet ned et spill som heter The Movies. Jeg har prøvd både å brenne det på en dvd og å sette det opp på en virtuell stasjon(Daemon Tools) på maskina mi.

Alt installerer fin-fint, men når jeg trykker play får jeg alltid opp

"Cannot locate The Movies dvd. Please insert The Movies Dvd, click ok and restart application".

Jeg har prøvd det med filer lastet ned fra flere forskjellige kilder. Jeg får alltid samme resultat, så jeg regner med at det er noe jeg gjør feil.

Noen som vet hva jeg overser?

6127490[/snapback]

 

Kjøp spillet, du får ikke hjelp til piratkopier her

Lenke til kommentar

Som RRhoads seier, kjøpt spelet. Då får du med dvd-en.

 

Les også kva retningslinjene seier om piratkopiering:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...