Gå til innhold

Talent specc for Paladin

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, jeg har en lvl 33 paladin, hvor burde jeg sette talent points for å kunne grinde lettest? Hadde satt pris på om dere kunne vise hvor jeg burde sette points etterhvert og!

Gjerne bruk en link så jeg kan se akkurat hva du tenker pÅ! Tusen takk for alle svar!

Talents Her er en link dere kan bruke! Tusen takk igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har egenltig ikke peil, jeg hadde 0/0/51 når jeg dinga 60 :blush:

Er 29/11/11 nå, funker som bare det :cool:

Endret av Per-Stian
Skrevet

Ser grei ut den. Bare litt rart det der med at 2 ikke er fylt opp, pleier å fylle opp hvis jeg skal ha noe i den liksom, da vil jeg ha det fullt. Men men, Takk for alle svar!! Har noen tanker på hva jeg skal..

Skrevet

Ser bra ut den og. Mangler noen ting jeg ville ha hatt med og har noen ting jeg ikke ser ut til å trenge, men jeg vet omtrent hvordan jeg vil ha det nå! tusen takk!!

Moderator kan stenge når hvis han vil!

Skrevet
Ser bra ut den og. Mangler noen ting jeg ville ha hatt med og har noen ting jeg ikke ser ut til å trenge, men jeg vet omtrent hvordan jeg vil ha det nå! tusen takk!!

Moderator kan stenge når hvis han vil!

6130250[/snapback]

Tenk bare på at mye av skaden din kommer av Spells. Jeg synes derfor det er mye bedre og ha +int og billigere seals en imp.BoM & +str i talent oppsete. Ved grinding er det 9 av 10 ganger bedre og bruke Blessing of wisdom en BoMight. Men og grave litt eller veldig dypt i Retrib treet er og anbefalle. Få deg Seal of Command først bare.
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det jeg har er 31/5/15

jeg synes dette er et veldig bra spec, spesielt hvis du er lvl 60 og driver mest med instances, pluss kanskje bra hvis du skla drive med PvP på siden.

Skrevet

Skal kun bruke den til å lvle og pvp/pve(altså strat og slikt, gidder ikke å ha mye healing)

Skal ha hele lightforge settet, så legge opp paladinen min. Skal ha en hver på lvl 60, for å se åssen alle er, men gidder ikke sitte på pc'n fra 19.00 til 00.00 hver jævla kveld.

Spiller bare når jeg føler for det. Men takk for alle svar! Kommer til å ha veldig mye på Retri. Ha mest mulig skade!

Takk igjen!

Skrevet
Skal kun bruke den til å lvle og pvp/pve(altså strat og slikt, gidder ikke å ha mye healing)

Skal ha hele lightforge settet, så legge opp paladinen min. Skal ha en hver på lvl 60, for å se åssen alle er, men gidder ikke sitte på pc'n fra 19.00 til 00.00 hver jævla kveld.

Spiller bare når jeg føler for det. Men takk for alle svar! Kommer til å ha veldig mye på Retri. Ha mest mulig skade!

Takk igjen!

6315547[/snapback]

Ehh, ok, det kan bli vanskelig :hmm:

Skrevet

Har laget meg en ny specc, som gir SoC, BoK, og Consecration.

Speccen er mest basert på min mening at en paladin er en defensiv klasse, og har derfor tungt basert på protection treet.

Få deg et imba shield med en eller annen life stealing eller mithril spike (noe som gir dmg ved hit\block), peis på med holy shield, blessing of sanctuary og retribution aura, og VIPS, vil du gi en god slump dmg når noen slår deg, i tillegg til at du langer ut bra dmg med 1 h din også.

Har kanskje en svakhet mot casters, men akkurat nå har ikke en pally så mye å stille opp mot dem.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050050010000000

Skrevet (endret)

Som sagt tidligere. jeg skal ha masse masse dmg, hva er vitsen med å gå shield + 1hand når jeg vil ha mest mulig dmg? Bruker gjerne en Sloooow 2 hand med SoC isteden. Ser ikke vitsen til å gå masse prot når jeg bare skal levle og gjøre dmg. :hmm:

EDIT: Paladinen min er 38 nå.

Endret av Fylliken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...