Gå til innhold

Hodetelefon til både pc og mp3-spiller, 500 +/-


Anbefalte innlegg

Har sett litt på disse, siden jeg har sett de har fått ros før. Men når det gjelder lyd så er jeg helt blank, specs sier meg ingenting. Så jeg tenkte jeg skulle spørre her, er de det beste du får til bruk med både pc og mp3-spiller til 500 +/-?

 

edit: Siden de skal bruker til mp3-spiller, blir hodetelefoner med mic uaktuelt, om den ikke er løs såklart.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har de Beierdynamic headsettet. Lyden er konge nok for meg, men jeg har ingenting å sammenligne med, og har liten peiling uansett. Jeg liker de godt, og jeg synes de virker utrolig solide, om de kanskje ikke er så kule. Jeg har to ankepunkter: De klemmer ganske stramt rundt ørene, kan bli ubehagelig etter flere timer spilling (dette merker jeg bare hvis de blir brukt mye over ca. ett døgn tidsrom)

Dessuten isolerer de ikke veldig mye lyd. En god del mindre enn Koss SB45 ihvertfall.

 

Men ifølge andre, og diverse tester, er lyden kanskje den beste du får til under 500. Slår nok ihvertfall Porta Pro lett. Og så får du litt lyddemping på kjøpet. Spesielt bass/ diskant er visst bra.

 

Men som sagt, jeg synes kvaliteten er glimrende, lyden er så bra du får dentil prisen, og de demper litt lyd og.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
Jeg har to ankepunkter: De klemmer ganske stramt rundt ørene, kan bli ubehagelig etter flere timer spilling (dette merker jeg bare hvis de blir brukt mye over ca. ett døgn tidsrom)

Dessuten isolerer de ikke veldig mye lyd. En god del mindre enn Koss SB45 ihvertfall.

 

Synes du bøylen strammer for mye over ørene, så kan bøye den litt ut ved å varme den litt på toppen. (Hårføner eller varmvann fungerer)

En løsere bøyle vil gi litt mere lekasje, men det er minimalt. En annen mulighet er å tape igjen klokkene på en hodetelefon med store øreputer som f.eks DTX-700. Foruten å bli lukkede, gir de også mye mere bass!

 

Mvh Ketil Morstøl

Norsk importør, beyerdynamic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...