Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Det nye Nextgentel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, Bluecom var kjempe raske til å levere. Tok bare litt over 2 uker (jeg har dog fasttelefon).

Bestilte 20 mbit best effort, får 10 mbit selv om jeg er litt over 600 m. fra sentralen. Rimelig kjipt, sentralen er vel sprengt elns, bluecom kunne ivertfall ikke hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Joda, Bluecom var kjempe raske til å levere. Tok bare litt over 2 uker (jeg har dog fasttelefon).

Bestilte 20 mbit best effort, får 10 mbit selv om jeg er litt over 600 m. fra sentralen. Rimelig kjipt, sentralen er vel sprengt elns, bluecom kunne ivertfall ikke hjelpe meg.

7196078[/snapback]

 

Da ville jeg ringt å klaga. 600 meter og bare 10 mbit. Det er skuffende dårlig.

Burde kunne klare å få opptil 20 vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått inkassovarsler igjen,he he.

Jeg skulle få 3 gratismåneder fordi jeg skulle bli (mao "fri" helt frem til 31.11.06) Først fikk jeg purring i posten, så fikk jeg sms på telefonen om at linjen ville bli stengt ned 31.10.06 og regningen sendt til inkasso.

 

Ringte torsdag forrige uke, snakket med en dame etter 30 minutter i telefonkø. Hun ville ikke love noe men skulle ringe meg opp igjen på fredag, fikk mobilnummeret etc.

 

Har jeg hørt noe siden det? Neh, bar smsen fra bluecom om nedstenging :D

 

Jeg sa det til hun damen på telefonen:

"Du er klar over at jeg leverte inn oppsigelse på linjen ikke sant?"

"Kopien av dette ligger i epostkontoen min"

"Så for meg er dette enkelt. Enten får jeg mine 3 gratis måneder og får ingen faktura før måned 11"

"Eller så har linjen min gått ut og mitt kundeforhold hos dere er avsluttet"

 

Det var da hun sa hun ikke kunne si noe i tilfelle hun fikk kjeft hvis hun sa noe galt, og sa at hun skulle hjem nå og kunne ringe meg imorgen

 

 

Bluecom: [sarcasm]Verdens BESTE ISP!

[/sarcasm

Lenke til kommentar

Liten oppdatering på posten over.

Saken er nå løst, og siste faktura jeg fikk ble kreditert, så jeg er igjen kvasifornøyd med bluecom :)

 

Vil bare understreke at faxer, telefoner og eposter er ikke det som gjorde at saken ble løst, men et medlem av dette forumet som jobbet for tidligere nevnte isp tok kontakt via pm og fikset hele saken iløpet av et par dager. Hyppige tilbakemeldinger på telefon (og forum), beste kundeservicen jeg kunne ha fått :)

 

Skal ikke nevne navn/nick da det sannsynligvis ville medføre mye mas i innboksen til dette individet :D

 

Summar summarum : Det kan "lønne" seg å poste om problemer her på forumet, hvem vet hva slags hyggelige mennesker som surfer forumet her kan hjelpe til med? :)

 

:thumbup: til denne bluecom ansatte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel Forstår ikke så mye her lenger men kan si følgende

 

Bluecom = Fikser ikke noe

 

Telenor = Bli blokkert fordi dem tror du har trojaner eller virus

 

NGT = lover alt for mye linje en det dem kan levere

 

Men jeg hører aldri snakk om Tele2 er liksom Bluecom / Telenor / NGT som er værstingene

 

sånn si jeg kan si meg ærlig med enkelte ting.

 

Bluecom er ikke som dem var før

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hold Dere unna Ventelo!

 

Har erfaring med Telenor, Netcom, Mimer, Tele2 og Ventelo.

De andre har sikkert sine svakheter, men med Ventelo er det bare tull. Så vi sa til slutt opp hos Ventelo. Men de fortsetter å sende purringer og inkassovarsel for abbonemang selv for perioden etteratt vi hadde sagt opp og gått over til Telenor.

 

Med Telenor, Netcom, Mimer, Tele2 har jeg bare gode erfaringer. Og om Dere lurer på hvorfor jeg er "borti" så mange leverandører, så er det fordi jeg har ansvaret for flere abb., blant annet på jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...