dabear Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Heisann, det er på tide å få installert Windows igjen; til dette har jeg da en gjenopprettingsdvd fra toshiba. Om jeg booter med denne dvden, får jeg valget om å reinstallere windows. Uheldigvis vil alt innhold på hardisken slettes, noe jeg ikke ønsker (det er ingen forskjell på vanlig og expert-mode angående partisjoner her). Er det mulig å installere det samtidig som jeg bevarer mine andre partisjoner? filene er i ghost-format.
ilpostino Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 med mindre du sletter partisjonene under innstalasjonen så er det kun det på systempartisjonen som blir slettet.. såvidt jeg vet..
dabear Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Som det står i screenshoten, vil hele hden bli sletta (repartisjonert til én partisjon er vel bedre beskrivelse). Dette har jeg nemlig gjort før, og da blei c: og d: gjort om til kun c:. Fra coveret på gjenopprettingsdvden: Når hardisken formteres på nytt, fjernes all informasjon fra hardisken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå