Gå til innhold

Verdt og bytte stasjonær mot bærbar


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en intel penitum 4 2.6ghz. 1024 ram. choeftec dragon,dvd rom,fx5700.

 

Har fått et tilbud mot og bytte denne mot en Fuitji simens celsius mobile h wf1 H. Denne kostet visst nok 40 000 for 2 år siden. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EB2011C3584D60B

 

Er det verdt og bytte min mot denne med et mellomlegg fra meg på 400 samt at jeg må reise med tog da, fra ski til lillestrøm?

Er forresten et nytt batteri og bæreveske følger med..

 

Noen specs på den var ihvertfall 60gig hdd, stor oppløsning, 64mb skjermkort, 512 ram- denne utvider jeg. Og til slutt intel pentium 4 1.1ghz- denne var jeg litt skeptisk til- holder den til msn, musikk og nedlastning- internett?

*Hvor mye tilsvarer en Intel pentium M i en vanlig intel?

 

takk for svar :yes:

Endret av alexkl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en intel penitum 4 2.6ghz. 1024 ram. choeftec dragon,dvd rom,fx5700.

 

Har fått et tilbud mot og bytte denne mot en Fuitji simens celsius mobile h wf1 H. Denne kostet visst nok 40 000 for 2 år siden. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EB2011C3584D60B

 

Er det verdt og bytte min mot denne med et mellomlegg fra meg på 400 samt at jeg må reise med tog da, fra ski til lillestrøm?

Er forresten et nytt batteri og bæreveske følger med..

 

Noen specs på den var ihvertfall 60gig hdd, stor oppløsning, 64mb skjermkort, 512 ram- denne utvider jeg. Og til slutt intel pentium 4 1.1ghz- denne var jeg litt skeptisk til- holder den til msn, musikk og nedlastning- internett?

*Hvor mye tilsvarer en Intel pentium M i en vanlig intel?

 

takk for svar :yes:

6110304[/snapback]

 

2 år?! artikkelen var vertfall fra 2002, blir vel 4 år hvis matten min enda er i orden!

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har en intel penitum 4 2.6ghz. 1024 ram. choeftec dragon,dvd rom,fx5700.

 

Har fått et tilbud mot og bytte denne mot en Fuitji simens celsius mobile h wf1 H. Denne kostet visst nok 40 000 for 2 år siden. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EB2011C3584D60B

 

Er det verdt og bytte min mot denne med et mellomlegg fra meg på 400 samt at jeg må reise med tog da, fra ski til lillestrøm?

Er forresten et nytt batteri og bæreveske følger med..

 

Noen specs på den var ihvertfall 60gig hdd, stor oppløsning, 64mb skjermkort, 512 ram- denne utvider jeg. Og til slutt intel pentium 4 1.1ghz- denne var jeg litt skeptisk til- holder den til msn, musikk og nedlastning- internett?

*Hvor mye tilsvarer en Intel pentium M i en vanlig intel?

 

takk for svar :yes:

6110304[/snapback]

 

2 år?! artikkelen var vertfall fra 2002, blir vel 4 år hvis matten min enda er i orden!

6110587[/snapback]

 

Jo, stemmer nok det ja.. Men han kjøpte den av en kar som hadde brukt den i et firma.

Lenke til kommentar

Er ok til det bruket. Men du kjøper som sagt ikke siste skrik (data har en tendens til å bli fort gammelt). Etter min smak er spec på den pc'en litt for "gammeldags", med tanke på hva du får idag. 3 år er veldig gammelt når en skal investere i datautstyr.

 

Hvis du hadde hatt råd til en nyere modell, så ville jeg absolutt anbefalt det. Men du må nok ut med kanskje rundt 8-9000,- og oppover for en ny bærbar med bra spec (f.eks. med følgende spec i den prisklassen: 1GB minne, 100GB HDD, Pentium M750, DVD brenner osv)

Endret av dudsi
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...