uro Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Har lest Dataparty-guiden på Fritidsproblemer og leste denne delen: Punkt 3 – PåmeldingLag et system for påmelding til compoer. En enkel og grei måte å gjøre dette på er via en PartyWeb, som bør legges lokalt på nettverket, for å slippe spam utenfra. Og lurte på om noen vet om et PartyWeb system som kan brukes til påmeldning av compoer, vil gjerne ha mulighet til og ha den på siden (eksternt web-hotell) før lanet, og muligheten for og importere alle påmeldte og informasjonen dems fra web-hotellet rett før lanet og legge det på en intern web-server som vi har satt opp. På forhånd takk for alle svar. Om denne posten er litt rotete beklager jeg men var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle formulere dette spørsmålet, så hvis ikke alt går klart frem så er det bare og spørre. Endret 15. mai 2006 av uro
sqitfire Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Har lest Dataparty-guiden på Fritidsproblemer og leste denne delen: Punkt 3 – PåmeldingLag et system for påmelding til compoer. En enkel og grei måte å gjøre dette på er via en PartyWeb, som bør legges lokalt på nettverket, for å slippe spam utenfra. Og lurte på om noen vet om et PartyWeb system som kan brukes til påmeldning av compoer, vil gjerne ha mulighet til og ha den på siden (eksternt web-hotell) før lanet, og muligheten for og importere alle påmeldte og informasjonen dems fra web-hotellet rett før lanet og legge det på en intern web-server som vi har satt opp. På forhånd takk for alle svar. Om denne posten er litt rotete beklager jeg men var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle formulere dette spørsmålet, så hvis ikke alt går klart frem så er det bare og spørre. 6109011[/snapback] party-web.com
uro Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Emmm fikk dette når jeg gikk inn på party-web.com Tror nok ikke det fungerer helt. Party-Web.com is for sale.To buy this domain name call 1-866-866-2700
uro Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 www.party-reg.net 6115908[/snapback] Er du sikker på at den ekisterer? Fikk nemlig dette når jeg prøvde og gå inn: Tjener ikke funnet Firefox klarte ikke å finne tjeneren www.party-reg.net. * Se om det er skrivefeil i adressen, for eksempel ww.eksempel.no istedenfor www.eksempel.no * Dersom du ikke klarer å laste noen sider, kontroller at datamaskinens nettverksforbindelse er i orden. * Dersom datamaskinen din eller nettverket er beskyttet av en brannmur eller mellomtjener, sjekk at Firefox har tillatelse til å få tilgang til Internett.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg heller fikk ikke den siden.. 6116549[/snapback] Søkte på Google etter PartyWeb, fant ingenting :S
uro Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg heller fikk ikke den siden.. 6116549[/snapback] Søkte på Google etter PartyWeb, fant ingenting :S 6116826[/snapback] Ikke jeg heller det var derfor jeg laget denne tråden. Håpet at noen her viste om et sånn system.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg heller fikk ikke den siden.. 6116549[/snapback] Søkte på Google etter PartyWeb, fant ingenting :S 6116826[/snapback] Ikke jeg heller det var derfor jeg laget denne tråden. Håpet at noen her viste om et sånn system. 6116850[/snapback] Åja, det var et slikt system i LAN-forumet. Skal se om jeg finner noe *lete*
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg fant, jeg fant! Her er systemet som ble postet i LAN-kategorien. Har ikke prøvd det, men det er laget av en fra dette forumet og det ser jo bra ut
uro Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg fant, jeg fant! Her er systemet som ble postet i LAN-kategorien. Har ikke prøvd det, men det er laget av en fra dette forumet og det ser jo bra ut 6116923[/snapback] Takker så mye for svar Skal sjekke det ut nå.
uro Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Legger til et spørsmål til her jeg for det handler om det systemet som ble anbefalt over her. Jeg har ikke så mye erfaring med MySQL ennå men holder på og lære, og i mappen docs i OSGlobeLan systemet ligger det en film som heter Install, og i denne står det følgende: Create a database with the structure you'll find in docs/mysql_tables.sql Hvordan gjør jeg dette? Må jeg legge til en og en tabell i MySQL (og hvordan gjør jeg det da via PHPMyadmin på en lett måte) eller finnes det en måte og importere hele filen til MySQL via PHPMyadmin og i såtilfelle hvordan gjør man det da?
uro Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 http://www.partyreg.net/ 6117808[/snapback] Har sett på det før. Men tror ikke det har de funksjonenen jeg letter etter, som eksempelvis at man kan legge selve programmet på en intern server så man kan registrere de som har kommet selv om det er noe mygel med nette (har arrangert før og da brukte vi et online system og alt fucka seg mer eller mindre når nettet datt ned i begynnelsen av lanet) og det har heller ikke funksjonen for og melde seg på compoer osv når programmet ligger på en intern web server. Men uansett takk for svar.
nree Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det systemet var ekstremt rotete! Omtrent det eneste jeg klare å gjøre var å degradere statusen min og endre min egen profil!! Ehhrm.. dårlig system for folk som ikke har vert borti det før!
uro Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Legger til et spørsmål til her jeg for det handler om det systemet som ble anbefalt over her. Jeg har ikke så mye erfaring med MySQL ennå men holder på og lære, og i mappen docs i OSGlobeLan systemet ligger det en film som heter Install, og i denne står det følgende: Create a database with the structure you'll find in docs/mysql_tables.sql Hvordan gjør jeg dette? Må jeg legge til en og en tabell i MySQL (og hvordan gjør jeg det da via PHPMyadmin på en lett måte) eller finnes det en måte og importere hele filen til MySQL via PHPMyadmin og i såtilfelle hvordan gjør man det da? 6117416[/snapback] Bare bumper den over her jeg. Noen som vet hvordan det gjøres? Synstes ikke det er noen vits og lage en ny tråd for spørmålet ettersom det er relatert til hoved temaet. Takker for svar.
trrunde Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Bruk phpmyadmin og importer sql filen som ligger i docs/mysql_tables.sql
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå