Eulogist Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hei. jeg har en Cagiva Raptor 125cc som venter på meg i garasjen. jeg lurer på om det er lov å trimme en 125cc.. og / eller sette på trimm-potte? hadde vært kult.!!<3
vstr Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 er ikkje låv å trimme en lettsykkel på lik linje med en moped. en lettsykkel skal ha unde så og så mange HK, osv.. det er faktisk ikkje lovlig å trimme en bil heller, eller jo. det er lovlig, men trimmer du den. må den godkjennes før du får lov å kjøre med den. håper eg fikk formulert meg skikkelig
Eulogist Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 ok. daså=( men vet du noe om det gjelder efektpotte også?<3
ersa Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det gjør det. Effektpotte endrer effekten til sykkelen og dermed stemmer den ikke lenger med det som står i vognkortet.
Patz Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Skal du trimme den må effekten ikke overstige 15hk, og du må få dokumentasjon fra produsent på at endringen er trygg. Uansett så er det nok like dyrt som å kjøpe en ny sykkel.
scoot Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Er ikke lov, men fult mulig. Den har lik motor som Cagiva Mito, derhav nesten like trim-muligheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå