DataFMT Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hei Jeg lurer på om det finnes noe bra backup programvare for å ta backup av windows partisjoner, som brenner på cd/dvd og som lager en bootbar cd med mulighet for å kjøre inn backupen. Jeg har prøvd Norton Ghost 9 fra en kammerat. Denne kunne ikke lage bootbare CD'er. Dessuten krevde den at man måtte installere programmet på maskinen. Det er litt upraktisk når man bare skal lage en backup mener jeg. Noen råd?
Hårek Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Prøv Ghost 2003. Det er et DOS program som du kan boote fra floppy. Gjør alt det du nevnte.
DataFMT Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Jeg har dessverre ikke floppy stasjon på denne maskinen. Mulig å få den til å boote fra CD?
Hårek Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det lar seg gjøre i f.eks Nero. Her er visstnok en beskrivelse: http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost...ExpandSection=1
DataFMT Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Det der må jeg prøve. Ghost 9 var ikke engang nevnt i den listen. 2003 er vel bedre da. hmm, merkelig de norton gubbene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå