Gå til innhold

Ghost Recon - Advanced Warfighter.. Systamkrav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en pc med følgende specs:

Intel P4 3Ghz

2Gb Ram

ATI X800SE 128MB (kjerne på 550Mhz)

Audigy4 Pro

WD 74Gb 10.000rpm

Med de systemkravene kan jeg bare spille med både oppløsning og resten med allt på den lavest mulige grafikken!

Hva skal til for å kunne kjøre flytende på "Ultra High" grafikk? (uten PhysX) ;)

Kjempe flott spill btw.. Ordentlig vanskelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjører på det samme som deg, med et 7800 GTX som er overklokket, FX-55 som er overklokket og 2 GB RAM. Synes spillet har noen syke maskinvarekrav altså.  :hm:

6106837[/snapback]

Du tuller? :ohmy: Skulle tro de hadde mikset det til slik at man måtte ha ett physX kort for å kunne kjøre det på max... sikkert en avtale med Ageia :thumbdown:

Skrevet

Prøvde demoen, og spillet virker fryktelig systemkrevende!

Ble forresten veldig skuffet av selve spillet! :(

Dette er definitivt ikke Ghost Recon som det en gang var! Vet selvfølgelig at det heller ikke er meningen, men fikk en fryktelig dårlig følelse av spillet!

Har man spillt f.eks Full Spectrum Warrior og Close Combat: First to Fight, ser jeg ingen som helst grunn til å spille GR:AWF. :thumbdown:

Skrevet

Kan nesten ikke kalle dette et spill. Har testet dette på LAN i 6-7dager nå og klart alle singelplayer missions (med 3-4spillere). Utrolig morro men ja. Det krever mye av pcen men for meg er ikke dette et problem. Men for mange kan det blir Kjedelig, Krevende eller for for action. Men jeg har funnet SÅ mange buggs i løpet av disse dagene at spillet havna i buggs lista mer. En liste som jeg ikke sjekker før 2år senere når siste patch har kommet. Minner meg nesten litt om hvordan BattleField2 var den gangen det kom (for 1år siden). Dette er det stadig mange buggs i og det ser ikke ut som at EA gjør jobben sin godt nok.

Skrevet
Har kun testet demoen jeg, går ikke til innkjøp av dette før de optimaliserer spillet bedre. Eller er fullversjonen mer optimalisert enn demoen?

6118621[/snapback]

tviler desverre på det.. funnet utrolig mange bugs, osv til nå. :thumbdown:

Skrevet
Har kun testet demoen jeg, går ikke til innkjøp av dette før de optimaliserer spillet bedre. Eller er fullversjonen mer optimalisert enn demoen?

6118621[/snapback]

tviler desverre på det.. funnet utrolig mange bugs, osv til nå. :thumbdown:

6118629[/snapback]

Forbannet skulle de vært! Gledet meg lenge til dette spillet, men ikke F om jeg kjøper et spill som godt kunne vært Beta.

Skrevet (endret)

Noen av buggsene jeg har funnet er:

Mister alle våpen etter re-supply.

Mannen holder nede våpenet mens han skyter.

Vannet (grafikken/lyset) kan bli litt rar på div steder.

Du kan stå 1M forran en terrorist uten at han reagerer.

Lyden henger igjen MANGE steder (f.eks flamme lyder etter at 2-3bunkere er sprengt.)

Lyden henger også etter noen ganger (dvs lyden kommer 5sec etter noe skjedde)

Botene (singelplayer) vil ikke alltid gjøre det du sier til dem.

Hitboxsen kan være noe buggete (rundt hode).

Granatene vil ikke alltid sprenge (nei ikke granade luncher)

Nettværks bugg (Kan skape lagg til tider og alle faller ut.) Han som hoster faller helg ut etter 2min (Bluesceen). (Dette er testa med og uten oppdateringer.)

Granaten kan drepe team mates når han står bak 1-2hus (200M unna granaten). (Da lo jeg godt når Zuckron døde).

Helikoppteret kan noen ganger stå helt stille / går noen ganger til siden.

Noen ganger ser du at helsa di er på 100% (Grønn). Mens Squad leader ser at du har rødt.

Noen ganger kan det også hende at Squad leader ikke kan se team mates. VELDIG plagsomt til tider.

Her har du noe av det jeg har opplevd. Trist :hmm::(

Endret av Finnduz
Skrevet
Haha, når man finner så mange bugs er det noe feil. Skulle seriøst tro det var Beta!  :roll:

6118681[/snapback]

Helt enig med deg i dette Bertelsen.

Her kommen noen fler: (Det er meg og zuckron som har testa dette)

Nettværks bugg (Kan skape lagg til tider og alle faller ut.) Han som hoster faller helg ut etter 2min (Bluesceen). (Dette er testa med og uten oppdateringer.)

Granaten kan drepe team mates når han står bak 1-2hus (200M unna granaten). (Da lo jeg godt når Zuckron døde).

Helikoppteret kan noen ganger stå helt stille / går noen ganger til siden.

Noen ganger ser du at helsa di er på 100% (Grønn). Mens Squad leader ser at du har rødt.

:) Enjoy! Ikke kjøp spillet før om MINST 6månder. hehe

Skrevet (endret)
Veldig bra og ikke minst krevende spill dette... men nei.. hva med å få inn noen grundigere programmerere neste gang? ;)

6118708[/snapback]

Ja, kanskje? men det ser ut som at folkene har satset på xbox360 denne gangen. Dette minner meg litt om GTA3 / Vice City eller SA. Spillet kommer først til SP2 og så kommer det en dårlig versjon til PC senere på året. Huff, spilleverdenen er ikke som den engang var. :whistle::thumbdown:

Ny bugg funnet ETTER patch.

Nå du joiner spillet står det forsatt at du kjører den gammle versjonen.

(NB: Noen av de gammle buggene er fixsa men det mangler MYE)

Endret av Finnduz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...