Gå til innhold

Pc høytalere vs. "vanlige" surround høytalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Z-5500 selv, og det kan absolutt erstatte et "vanlig" hjemmekinoanlegg.

Anlegget blir vanligvis brukt sammen med PC'n på rommet mitt, som er ganske lite og der spiller anlegget bra. Når jeg flytter det ut i stua, begynner det virkelig å vise hva det er godt for, får skikkelig "kinofølelse". suben fyller rommet perfekt med bass og drønner godt når det trengs. Satelittene gir skikkelig, ekte, 5.1 lyd.

Sitter og snur meg rett som det er når jeg ser på film i stua på grunn av at det er så god surroundlyd i anlegget. :dribble:

 

Kjøp Z-5500 i stedet for sånn hjemmekinoanlegg og bruk resten av budsjettet på en durabelig DVD-spiller og noen digge DVD'er. :love:

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å si at Logitech Z-5500 spiller fint er vel å ta litt hardt i. Men er forsåvidt enig med deg. Til prisen, så er det ikke noe ordentlig anlegg som er bedre enn dette. Må opp i pris da. Har Logitech Z-5500 koblet til PC'en min å til det gjør det jobben helt greit. Men er natt å dag å høre musikk/se film på dette i forhold til surrounden jeg har i stua. Skal legges til at dette er betraktlig dyrere.

Lenke til kommentar
Det er ikke supah-hifi, men det er sabla bra for pengene. Jeg har det selv, og anbefaler det på det varmeste. Til spilling og slikt er det riktig nammelig.

6226859[/snapback]

 

Vil nå si at det er veldig lite hifi, men du har helt rett i det siste. Det er helt glimrende til spilling :thumbup:

Lenke til kommentar

Mye for pengene. Høytalerene spiller helt ok.

 

Jeg er kanskje ikke så veldig kresen... Jeg har en venn som har det. Hos de fleste andre lider jeg når de setter på musikk (elkjøpdritt eller pc-høytalere til 200-500 kr som er sprengt). Men på z-5500 som en kompis har får jeg bare en svak smerte inni meg.

 

Mao. Et helt greit surround sett som gir bra lyd for prisen.

 

Men om det er hovedsak spill du skal bruke det til ville jeg heller kjøpt gode headphones og kanskje et nytt lydkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...