Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et chieftec kabbis. Jeg har drevet å moddet litt, men jeg har ca 15 cm ledig i toppen av kabinettet. Noen som har noen ide om hva jeg skal gjøre der :roll:

post-99832-1147539484_thumb.jpg

post-99832-1147539519_thumb.jpg

post-99832-1147539557_thumb.jpg

sorry, dårlige bilder (webcam) :whistle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet (endret)

Gjør deg selv en tjeneste og fjern de blå LED-lysene. Det ser bare jalla ut. Litt rydding hadde heller ikke gjort skade.

I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties!

EDIT: Velkommen til forumet! :thumbup:

Endret av Slettet-XHLacM
Skrevet

Hva har du moddet btw?

Kjøp LCD-display, viftestyring, no fancyfancy greier som passer kassa, ellers var jo forslaget til Pentium 4 helt storslått ;) Kaffetrakter? :p

Velkommen ja!

Øyvind

Skrevet (endret)

Takk for velkomsten og tipsene

Det med brus skal jeg tenke litt på, hørtes jo veldig kult ut da

Er det noen flere ideer?

Endret av hvinje
Skrevet (endret)

Tror jeg monterer en PSU. Topp vindu høres fett ut, men da må jeg ta ut alle delene får å ta på hull, men det skal da gå fort :)

Skal ha 3 vifter i vinduet. Så jeg skal laste opp bilder når jeg er ferdig :tease:

Bra tips Klikka_Bzerk :thumbup:

Endret av hvinje
Skrevet
Tror jeg monterer en PSU. Topp vindu høres fett ut, men da må jeg ta ut alle delene får å ta på hull, men det skal da gå fort :)

Skal ha 3 vifter i vinduet. Så jeg skal laste opp bilder når jeg er ferdig :tease:

Bra tips Klikka_Bzerk :thumbup:

6125554[/snapback]

Neida, du fjærner bare toppnaglene så får du løs hele toppen :D

Skrevet
jeg kan ikke borre ut naglene når hovedkort og lignende er i pcèn :thumbdown:

6132471[/snapback]

Åjoda, fordi du borer jo ikke helt igjenom naglene. Bare hodet på de som går av. Men det er jo best å demontere for sikkerhetens skyld ;)

klikkabzerktoppvindugrill5fy.jpg

Sånn ble nå foresten mitt toppvindu ;)

Skrevet (endret)
Gjør deg selv en tjeneste og fjern de blå LED-lysene. Det ser bare jalla ut. Litt rydding hadde heller ikke gjort skade.

I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties!

EDIT: Velkommen til forumet!  :thumbup:

6096122[/snapback]

^^ Stemmer for det! :wee:

Men, det er et stort men. Da er du NØDT til å bruke peltier eller noe lignende for å kjøle ned brusen. Ingen vil vel ha oppvarmet brus? :sick:

EDIT: Det kunne for øvrig vært tøft til vannkjøling og :p

Endret av sablabra
Skrevet

finnes det altså. Jeg har en drive med koppholder og "lighter" (slik sigarettenner som er i bil) men aldri hørt om dette...

Skrevet

finnes det altså. Jeg har en drive med koppholder og "lighter" (slik sigarettenner som er i bil) men aldri hørt om dette...

6194261[/snapback]

Tja, det er vel ingen grenser for hva du kan lage! :)

Skrevet
Det ser bra ut det der!  :thumbup:

En ting jeg ville gjort var å kvitte meg med de skranglete 3,5" boksene. Drill ut naglene og du har plass til stor radiator og vifter til vannkjøling. Plasser eventuelle hder i slke som dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95 oppe i 5,25" plassene.

Videre så ville jeg ha lakket litt inni om jeg først skulle demontere alt likevel...  :p

6194126[/snapback]

Det er AKKURAT sånn jeg har gjort :D

IMG_2156.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...